HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Na, ma gyönyörű napom volt

2008.08.21. 21:05 rokica

Haladéktalanul fel kellett volna hívnom az egyik ügyfelet, aki annál a banknál dolgozik, amelyiknek egy nagyfejű, zöld plüssemberke a reklámfigurája.

Hívom a megadott telefonszámot, be is jelentkezett egy kellemes hangú úr. Mondom, Daru Dórát keresem (a neveket a személyiségi jogok védelmében megváltoztattam). Erre azt a választ kaptam, hogy kapcsolja az ügyfélszolgálatot, majd ott elirányítanak. Jó, legyen. A jelzett helyen ismét felvették a telefont és közölték, nem adhatnak ki közvetlen elérhetőséget, adjam meg a nevemet és az én számomat, vissza fognak hívni.

Mit sem sejtve várok. Egyszer csak cseng a telefonom és bemutatkozik a hölgy:
- Sárkeresztúri Dóra vagyok, kerestek erről a számról.
- ??? Erről a számról? Ne haragudjon, nem emlékszem. Milyen cégtől telefonál a hölgy? – tudakozódom én.
- A zöld plüssfigurás banktól.
- Ó, akkor tényleg innen történt a hívás, de nem önt kerestem, hanem Daru Dórát.
- Én őt nem ismerem. Hitel ügyben?
- Nem, sajtóban való megjelenésről lenne szó.
- Akkor nem tudok segíteni, hívja az ügyfélszolgálatot. Megadott egy számot és letette a telefont.

Most hogyan tovább? Ja, ügyfélszolgálat. Hívom az újonnan kapott számot. „Ehhez a telefonszámhoz nincsen rendelve előfizető” – hangzik a készülékben a géphang. Még kétszer próbálom, a helyzet ugyanaz. Nincs más hátra, gép kinyit, weboldal betölt, telefonszám-kutatás beindul. Sehol semmi. Marad a tudakozó. A 198-on egy barátságos női hang azonnal diktál egy számot. Írom, majd hívom. Belesípol egy faxhang a fülembe. Még kétszer ugyanaz.

Okay, közelítsünk máshonnan. Gép kinyit, weboldal ismét betölt. Hívom az egyik fiókot, talán majd ott megadják az ügyfélszolgálatuk elérhetőségét.
- Adom az illetékes számát – válaszolja a hölgy – és megadja azt a számot, amit eredetileg is hívtam.
Újra megteszem. Illetékes telefont felvesz, ismét meghallgatja, hogy kit keresek, majd közli:
- Legyen kedves megadni a nevét és a pontos születési dátumát.
- Miiiii???? Komolyan mondja, hogy ez kell ahhoz, hogy Daru Dórával beszélni tudjak???
- Nem, ez ahhoz kell, hogy utána tudjunk nézni a hitelének ... akkor kapcsolom a titkárságot, válaszolja a telefonos.

A titkárságon felveszik a telefont. Mondom, mit szeretnék, de akkor már folytak a könnyeim és miközben elmeséltem az éppen akkori partnernek, hogy reggel óta próbálom elérni az ügyfelet, kitört belőlem a csillapíthatatlan, visszafojthatatlan röhögés. Sűrű bocsánatkérések közepette – merthogy Isten bizony, ez nem neki szól, pusztán kínomban – magyarázom, hogy Daru Dórával szeretnék mániákusan beszélni, nem másik akármilyen Dórával, mert itt nem a dóraság a lényeg és nem hitel ügyben és ha kell, akár a méreteimet is megadom.
- Milyen osztályon dolgozik ez a hölgy? – hangzik a kérdés. Hitel?
- Nem, nem hitel, hanem marketing, vagy sajtó – válaszolom én akkor már kevésbé röhögve.
- Akkor az ügyfélszolgálatot kellene hívnia – mondja erre, de meghallván felhördülésemet, miszerint onnan kapcsoltak hozzá, velük beszéltem ma vagy ötször és arra már végképp nem vagyok ismét hajlandó, nyugtatólag közölte:
- Rendben, akkor legyen kedves megadni a pontos nevét és elérhetőségét, vissza fogjuk hívni…
Ekkor már délután öt óra volt. Azóta is várom a hívást.

Hazafelé a buszon leültem és úgy tartottam a táskámat, hogyha Daru Dóra mégis hívna, elő tudjam venni a noteszomat, felírni a számát. Mindhiába.
Épp azon morfondíroztam magamban, hogy vagyok-e annyira kemény csajszi, hogy holnap reggel elölről kezdjem az egész cirkuszt, amikor arra eszméltem, mindjárt le kell szállnom.
Odaléptem a busz ajtajához, amikor észrevettem, hogy egy törékeny kis vietnami lány mosolyogva közelít felém és megszólít:
- Bocsánat, mennyi a vége?
- Milyen vége? – kérdezem én, de akkor már szédülök.
- Ahol le kell szállnom – válaszolja ő – a busz vége.

Itt már komoly pszichés gondjaim  adódtak. Körülnéztem és arra gondoltam, ez csak valami átverés lehet, mindjárt megjelenik Sándor György egy Burda szabásmintát térkép gyanánt forgatva a kezében és közli: „kérem, én el vagyok tévedve”. De nem. A lány csak néz és várja a válaszomat.
- Nem tudom! Nem tudom, mennyi a vége! Én itt szállok le és még sok van a végéig, de ha odaér, hát akkor ott lesz!
A kislány erre ugyanúgy mosolyogva, ahogy odajött, megköszöni és visszaáll az eredeti helyére.

Most gondban vagyok. Itt valaki hülye és már abban sem vagyok biztos, hogy ez a valaki nem én vagyok.

… Hát, kérem, én szóltam!

 

 

12 komment

Címkék: bakker cetelem bank

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr27626698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.08.21. 21:52:52

Hát Rókica, bocs, de én akkorát röhögtem a sztoridon ....!DDDDDDDD

De komolyan, hát ez van! Valahogy általánosan így, nem ?
Múltkor a kolleganőmmel történt hasonló, közvetlen közelről voltam tanúja kálváriájának, hallod, a 1-1 nap végén már a vérnyomását is meg kellett mérni! Mert ő 3 napot szánt az ügyintézésre, kényszerűen, telefonon.
Kiadott pesti lakása villanyszámlájának visszatérítése volt a tét, vagy 25 rugó, amiről szóló értesítőt ugyan bedobták a postaládájába, csakhogy a lakó nem tudott érte menni, mert ahhoz a tulaj szem.igazolványa kellett volna, aki viszont 240 kilométerre lakik Pesttől, és a meghatalmazást se tudták elintézni annyi idő alatt, így a pénzt visszautalták, ami persze bekerült egy olyan labirintusba, amibe az ottani X,Z,Y sem tudta az utat, hááát, nem hiszem, hogy napokig tartó, másfél órás telefonjainak lett-e végül valami foganatja, de annyi biztos, hogy 3 hete még sehol nem volt a lóvé, pedig ez egy júniusi sztori, azóta meg szabin van:)
Szegény Ő, szegény Te, és szegény mi, potenciális áldozatok...!:)

Gecc 2008.08.21. 22:31:18

Nekem errol az jutott eszembe, hogy kidobom a szemetet. Ki? Marmint en, kidobom a szemetet. Ki? Marmint en...
:-D

A busszal egyebkent azt hittem az lesz, hogy nem arra ment, amerre tegnap. Merhogy ugye ma volt a nagy atallas. egy oreg nenike azt nyilatkozta a hiradoban, hogyha nem szol neki a buszvezeto, akkor "elvitt volna a... nem is tudom hova". :-D

www.petblvd.com/pb/images/large/APP/APP54516_l.jpg

hölgyválasz · http://holgyvalasz.freeblog.hu 2008.08.22. 07:23:34

"kidobom a szemetet. Ki? Marmint en, kidobom a szemetet. Ki? Marmint en..."
Gecc :DDDD Naja....:))))

A közlekedési káosszal kapcsolatban tegnap én is hallgattam tudósítást a Kossuthon, az emberek, -egyesek, mint pók a falon, mások, mint kóválygó tavaszi légy, /ez hallatszott néha heves, néha rezignált hangszíneiken/- ott hezitáltak, hogy akkor most hol, hogy, melyikkel és merre is ?
Aztán megszólaltattak egy BKV-s nőt is, aki jelezte, kettő, azaz két napig ott állnak majd munkatársaik, akik felvilágítják a bóklászókat.
Remélem, ők is világlanak, valami jó kis élnklibafoschban, és kellő tájékozódási pontot jelenthetnek :
Kéremszépen kedves nénike, az a busz, amin eddig teccett járni, az megszünt, ellenben ahun az a másik, ami ugyan nem oda visz, de azt viszont legalább kerülőúton !:))
Na kábé így néz ki a liberalizáció, ebben is :)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.22. 08:57:10

Kedves Hölgyválasz,
Ez sajnos majdhogynem mindennapi történet – csak hála Istennek, nem mindegyik velem esik meg. Másokon én is jókat tudok vigyorogni, hiszen ahogy mondják:
„legszebb öröm a káröröm, mert nincsen benne semmi irigység…” Ellenben, úgy látszik, ez a tegnapi nap nekem járt.
Egyébként a páromnál is adódtak hasonló finomságok a közelmúltban. A magasságos APEH levelet íra, hogy ő nem tudja visszaküldeni az adóvisszatérítést, mert problémák vannak az elszámolásban. Mint kiderült, 1 Ft., azaz egy egész forint plusz mutatkozik a könyvelésben, amivel nem tudnak mit kezdeni. Menjen a Nyúl és írásban, az összes adatával, aláírásával és a homlokán a bélyeggel, csatolva összes anyajegyének fénymásolatát rendelkezzen, mit tegyenek? … És a Nyúl mene. Mint kiderült, nem úgy megy ám az, hogy csak vegyék ki, vagy fordítsák jótékony célra azt az egy forintot, mert közben ez a pénzösszeg megszűnt! Azóta nincs egy forint, csak öt, vagy tíz.… Most várunk. Én már akár be is fizetnék még négyet nekik, hogy kilegyen az öt egész, de azt meg ugye, nincs mire kivetni és különben is, egynél még lefelé kell kerekíteni. Ám akkor, amikor az adófizetés történt, még jogosan járt nekik az egy friccs. Jázusmária! Lehet, hogy dutyi lesz a vége? Persze, attól függ, mire az ítélet megszületik, mennyi lesz a kerekítés?

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.22. 08:59:39

Gecc, kedves,
a párom is hasonlóan reagálta le. Azt mondta, hogy képzeljem csak el, mennyivel jobban jártam, mintha a kis vietnámi lány hozzám lépve először bemutatkozott volna:
- Daru Dóra vagyok...

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.22. 10:25:14

Eszembe jutott a postai sztori is.
Cég lévén (Bt.-vel bírok), kisebb-nagyobb rendszerességgel akad, hogy hivatalos levelet kézbesít a posta. No most, ha nem vagyok otthon a kézbesítés pillanatában, akkor visszaviszik és be kell menni a hivatalba átvenni.

Ámde:
Az átvételhez kell egy EREDETI aláírási címpéldány,
Cégkivonat.
Személyi igazolvány,
Lakcímkártya.

Amennyiben ezek közül valamelyik épp nem áll a rendelkezésemre, akkor:
Meghatalmazás (magamtól, mint a cég képviselőjétől-magamnak, a levél átvevőjének), hogy intézkedhetek cégügyekben.
Személyi igazolvány,
Lakcímkártya.

Nekem egy időben gond volt, hogy honnan akasszak le egy eredeti aláírási címpéldányt, mert minden hivatalos helyen azt vették el és elfogyott. Jó, a közjegyző készít, azt hiszem, mostani áron úgy 4.000 forintért. (Persze, először igazolni kell, hogy azonos vagyok velem és a céghez milyen közöm van, ahhoz pedig jó lenne egy eredeti aláírási címpéldány is).

Egyszóval úgy döntöttem, hadd járkáljon a postás. Ugyanis, amikor ismételten megpróbálja kézbesíteni az át nem vett levelet, akkor BÁRKINEK a kezébe nyomja, aki a megadott helyen ajtót nyit és a blankettára akár ráírhatja azt is, hogy Hüvelyk Matyi.

hacsaturján 2008.08.22. 10:44:22

nekem fingom sincs, hogy hogyan néz ki a liberalizáció, ellenben a hülyeség örök, mint mont blanc csúcsán a jég, melynek nem árt se nap, se szél. mér köll föltétlenül hülyének lenni?

Gecc 2008.08.22. 10:59:13

Ma azt hallottam, hogy a valtzoasok a sinen valo kozlekedest is erinteik. A villamosok szine januar 1-tol kek lesz, a buszok pedig sargak. Sok esetben a villamosok leternek majd a vaganyrol, es uj kijelolt vaganyszakaszokra mennek at, valto segitsegevel, melyet kis bohocok fognak kezelni. A villamos mintegy maga ele rakja le a sineket.

Metro... nah ott sem tetlenkedett a BKV vezetese. A szinezes megvaltozik, ami kek volt, az sarga lesz, ami sarga volt piros lesz, ami piros volt kek lesz. A 4-es metrorol meg nem dontottek, de lehet egyelore sárszinu lesz. Az uj sarga metro nem all meg a Pottyos utcanal, helyette viszont uj utvonalon erinti a Metro aruhazat az M5-os bevezto szakaszanal, majd onnan egybol a Nepligetbe megy, gyorsmenetben, vakuumcsoben. FIGYELEM! Mindenkinek nagy levegot kell vennie!
Az uj piros metrot atepitik. Tul kozel van a Milleneumi vasut a fold felszinehez, igy banyavasutkent fog uzemelni, egesz Tatabanyaig, onna pedig Pecsre megy. Tatabanyan meg kell meg nyitni a banyakat, erre egyelore varni kell meg, allami utasitasra. A kornyezetvedok mar most tiltakoznak. Hallom a jobboldalt is! "A Turul alatt nem mehet, mert a szeizmikus mozgasoktol ledolhet a helyerol". Nehez menet lesz!

:-D

Gecc 2008.08.22. 11:06:37

Hacsa

Valojaban sok ember egyaltalan nem hulye. Csak ugy tesznek. Nem akarnak kilogni a sorbol, kulonben marslakonak tekintenek oket.

hacsaturján 2008.08.22. 11:45:27

eztet én magánügynek tekintem. már az ántivilágban is így működött, ezért nem értem hogy kerül a csizma az asztalra.

Pelikán · http://ferologia.blog.hu/ 2008.08.22. 14:08:26

Kedves Rokica!
Daru Nóra itt volt egész héten a szomszédban a nagynénjénél, szóval nincs abban a bankban semmi, hiba, egyszerűen csak nem volt bent. Legközelebb, ha Daru Nórát keresed keress engem, 20-án együtt énekeltük a kocsmában, hogy aszongya: "Daru Nóra fenn az égen jaj de szépen szálldogál."
Üdv Pelikán
Ui: A bankok nyeresége világviszonylatban is magas 39%, ezért mernek szórakozni bárkivel, nálunk mindent lehet.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.23. 19:32:15

Kedves Pelikán, kicsúfolni nem ér!
Egyébként azóta sem hívtak vissza, én pedig mégsem voltam olyan kivasalt, hogy másnap újra belevágjak a lehetetlen küldetésbe. Majd legközelebb, ha pihentebb leszek. Talán.
süti beállítások módosítása