HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

testet öltött angyal

2007.10.16. 16:23 rokica

Ma megcsináltam egy idióta tesztet:

Melyik típusba tartozol?

A következő kérdőív segíthet ráismerni szellemi eredetedre. Figyelmesen olvasd el az egyes állításokat, majd gondold végig, hogy rád nézve igaz, vagy hamis. Azt vesd papírra, ami legelőször eszedbe jut.

Vetettem. A végeredmény: valószínűséggel testet öltött angyal vagy.
Miért? Eddig ez nem volt nyilvánvaló?

Testet öltött angyalok

Életüket “függőségi viszonyok” szegélyezik

Azért jöttek a Földre, hogy adjanak, segítsenek. Mindenkiben képesek a jót meglátni, ezért az is jellemző, hogy egy viszonyban, kizsákmányoltként, áldozatként sokkal tovább meg tudnak maradni, mint amire ember fia képes lenne.

Gyakran vannak evési és addikciós problémái

Gyakran szoknak rá valamire, legyen az alkohol, drog, vagy kaszinó. A szellemi világgal való kapcsolatuktól teljesen megfosztott angyalokra különösen jellemző ez.

Természettől fogva született gyógyítók és segítők

Ezért legtöbbször ilyen foglalkozást is választanak: ápolónők, gyógytornászok, masszőrök, szociális munkások, tanítók. Az idegenek észre sem veszik, és szívesen kiöntik nekik a szívüket, miközben azt mondják: - Nem is tudom, miért mesélek el neked ilyen személyes dolgokat. Valami van benned, amitől úgy érzem, megbízhatok benned.

Hm. Kaszinóban még sosem voltam. Életemben nem drogoztam.

Ellenben függök a munkaadómtól, az államtól és néha szeretnék a Lánchídon is. Kizsákmányolt is vagyok mindaddig, amíg eszembe nem jut, hová rejtették a nekem szánt milliárdokat.

Szeretek jókat enni és szeretnék néha lehajtani egy pohárka Tequilát sóval, citrommal.

Jó hallgatóság vagyok, az tény. De csak addig, amíg bírom cérnával a sok badarságot és mártíromságot. Onnantól kezdve azonban: huje kocog.

1 komment

Címkék: bakker muffságok

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr71198192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.10.17. 09:32:24

"Természettől fogva született gyógyítók és segítők"

Csak nem Gyurcsók helyére pályázol a BPTV-n? :))

Érdekes egy teszt lehetett....
süti beállítások módosítása