HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Se kép, se hang – se betű

2007.10.29. 12:09 rokica

Majd egy hete nem intéz hozzám itt senki még egy „bukj fel”-t sem. Meghaltam volna, csak én nem vettem észre? Te jó ég! Csak most kapcsolok: annak idején már mondta nekem az APEH. Nem hittem nekik. Bakker!

Így persze, napnál világosabban értem az elmúlt időszakom történéseit. Hónap elején megkeresett valaki, hogy működnék közre nála egy dologban, amit ő tudna ugyan a legjobban elintézni, de nincs rá ideje és engem ajánlottak. Egy pénteki napon találkoztunk és megbeszéltük a fontosabb irányvonalakat. Mivel eddig még nem csináltam ilyesmit, megígérte, egy terjedelmesebb anyagot fog hétfőn átküldeni nekem, abból kiindulhatok, meg egyáltalán megnézhetem, tudnám-e vállalni. Én a következő hétre ígértem a választ.
Hétfőn nem jött semmi. Kedden sem. Szerdán megpróbáltam hívni a mobilján, de nem értem el. Csütörtökön szintúgy – ám visszahívást sem kaptam, pedig a készüléke minden bizonnyal kijelezte a fogadatlan hívásomat. Pénteken, mivel lejárt a hét, amit a válaszhoz ígértem, gondoltam, megkeresem a névkártyáján szereplő munkahelyi számán, hiszen nekem azért, mert másnak nem fontos az adott szó, még nem kell olyannak lennem.
A csörgés után felvette egy hölgy, aki megkérdezte, milyen ügyben óhajtok X-szel beszélni? Ígértem neki egy visszahívást és választ valamire, ezt szeretném most, ha lehet, eszközölni – válaszoltam. Mondta, megnézi, hogy tud-e jönni X a telefonhoz, mert nagyon elfoglalt. Kis idő múlva visszajött a hölgy és bocsánatot kért, mert „sajnos, nincs most bent”. Én megtanultam protokollból, hogy mosolygós maradjon a hangom akkor is, ha egészen mást gondolok, így hát arra kértem a boldogtalan asszisztenst, ha visszamegy a főnökasszony és rá fog érni, legyenek kedvesek engem visszahívni. Megadtam újra minden elérhetőségemet – és vártam. Azóta is ezt teszem. Illetve már nem. Komolyan feldühödtem, mert szerintem mindent meg lehet beszélni, nem állok senki fejéhez fegyvert tartva semmiért. El lehetett volna mondani, hogy meggondolták, vagy másképp alakultak a dolgok, vagy zöld szeműekkel soha… A sunnyogást viszont nem tolerálom. Lehet, hogy a maga szemétdombján ő a kapirga, de az enyémen én vagyok.
Sebaj, több is veszett Mohácsnál. Egyet viszont megfogadtam magamnak. Hacsak nem biztosítanak be 100%-osan legalább nyugdíjamig arról, hogy a legjobban járok és erre nem látom magam is a megfelelő garanciákat, nem teszek arrébb egy plusz szalmaszálat sem annak érdekében, hogy másoknak, idegeneknek, jobb legyen. Öreg vagyok én már bohócnak (szleng), nem okvetlenül fontos olyasmibe belevágnom, vállalnom, amit tíz évvel ezelőtt is már alaposan át kellett volna gondolnom. Még akkor sem, ha állítólag értek hozzá. Értsen most már hozzá más.

– futtattam volna az eszmét, ha azt hiszem, hogy élek. Ám így? Amikor az igazság láthatólag már ideát van? Láttam régebben Nicole Kidman-nel egy filmet, „Más világ” címmel. Abban derült ki a végére, hogy a lakók, akik azt hitték, hogy nyugtalankodó lelkek tesznek-vesznek körülöttük a kastélyban, ők maguk voltak a szellemek. Hát így jártam én is? Azt a leborult szivarvégit! Most kelhetek útra, Mindenszentek jöttével és leshetem, hol gyújtanak gyertyát értem. Aztán persze, az is meglehet, egyáltalán nem a szentek közt tartanak számon engem. Mindennemszentek ünnepe nincs? Mindegy. Majd kiderül. Addig is elmegyek kísérteni…

P.s.:

Csak hogy tudjátok, ilyen temetést szerettem volna:

Israel_Kamakawiwo'ole

Most már mindegy, lelketek rajta! Vissza fogok járni! Astalavista, bébik!

6 komment

Címkék: zene bakker

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr34211720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.10.29. 14:27:55

Eccer engem egy olyan munkáltató nem hívott vissza, akinek 2-3 hónapot ingyé' dolgoztam volna. Ja, biztos kevesellte az ingyé'munkát.

Egyébként én a múltkor hozzá akartam szólni, ott a nagykabátok hajjal és kivágott arccal fényképeknél, csak amikor leírtam, akkor már egyáltalán nem tűnt viccesnek.

Honnan szerezzünk a temetésedre hawaii tengerpartot? Csatoljuk vissza Hawaii-t Magyarországhoz?

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.10.29. 16:13:47

Igazad van, így, utólag már én sem látom viccesnek, sőt! Ki is cseréltem gyorsan.

Hawaii? Ne kicsinyeskedj, légy kedves. Ez a minimum, amit elvárhatok egy virtuális baráttól, nem?

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.10.29. 16:42:31

Ja, nem, én a kommentemet nem találtam viccesnek, azért töröltem ki.

Egyébként én igazából egy olyan mozgalmat akartam indítani, hogy Norvégiát csatoljuk vissza Magyarországhoz (meg Disneylandet, mert az biztos jól jövedelmez), de akkor első körben a Norvégiát kicserélem Hawaiira.

Először Hawaii, aztán Norvégia, a végén meg a világ! :))

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.10.30. 14:23:55

De rendes vagy! Norvégiában különben is hideg van, most pedig amúgy is jön a tél. De mondd, egyáltalán szereted Te a gleccsereket? Hawaii sokkal szebb és többet ígér. Meg a lányok is szépek. Na? Lécciléccilécciiii!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.10.31. 09:58:16

RE: Vérszegény éjszakai dúvad • hangorienidiocc.blog.hu 2007.10.29. 14:27:55
Eccer engem egy olyan munkáltató nem hívott vissza, akinek 2-3 hónapot ingyé' dolgoztam volna.

Ezeket én úgy hívom, hogy időterroristák. Mert olyan dolgot RABOLNAK el tőlem, amit nem tudok pótolni. Ugyanis, ha elvész a mobiltelefonom, tudok helyette venni másikat. Ha elhagyom a kulcscsomómat, legfeljebb zárat cserélek, vagy ha eltűnnek az irataim – amikkel igazolhatom, hogy én vagyok én – akkor megyek az illetékes szervekhez és adnak másikat. Ám egy valamit senki nem tud adni nekem: még időt!

A munkádért pedig kérj pénzt. Általában az emberek többségének, ha valamiért akár minimális árat is kell fizetni, akkor azt sokkal többre értékelik, mintha csak úgy kapják. Persze, olyan is van, hogy valakinek ajándékba adsz valamit, legyen az munka, tudás, anyagi segítség, vagy érzelem. Annak is megvan a maga értéke, mert a tudattól elkezdenek csiripelni a madarak, csobogni a patakocskák és kisüt a nap a lelkedben. Ám mindig nézd meg, hogy erre ki az, aki komolyan érdemes, mert ha rosszul sáfárkodsz a saját értékeiddel, bizony, keseredés lehet a bére. Azt hiszem, erre szokták mondani: „gyöngyöt a disznók elé?!”.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.11.05. 14:22:59

Egyébként én elég jóban vagyok a hideggel. Úgy vagyok vele, hogy hidegben még mindig magamra tudok húzni valamit, a nagy melegben viszont egy idő után már nem tudsz mit levenni... A gleccserek meg jófejek, mert elhitetik a csigákkal, hogy milyen gyorsak. (mármint a csigák)

Azért lett volna ingyen munka pár hónapig, mert utána egy korrekt fizetést ígértek. Azt gondoltam, hogy oké, akkor pár hónapot lehúzok nekik ingyé'. De aztán nem hívtak vissza.

Te is szeretnél mostanában legalább 36 órás napokat? Nekem is jót tennének :)
süti beállítások módosítása