HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Baleseti jelentés

2008.01.19. 05:00 rokica

Ezt a baleseti jelentést 1979-ben, az angol Munkássegélyező Egylet heti értesítője nyomtatta ki először. Azóta az egész világot bejárta, s később a Dubliners együttes népszerűvé vált dalában meg is énekelte.

Tisztelt uram!

Kérésének megfelelően ezennel kiegészítem a 3. számú baleseti jegyzőkönyvet, amelyben a baleset okaként „rossz tervezést” jelöltem meg – és amire Ön részletesebb magyarázatot kívánt.
Remélem, a következő beszámoló elég lesz.

A szakmámat illetően kőműves vagyok.
A baleset napján egyedül dolgoztam egy új hatemeletes épület tetején. A munkámat befejezve észrevettem, hogy maradt még pár tégla, amelynek súlya a későbbi mérés szerint száztíz kiló volt. Mivel nem akartam kézben lecipelni, elhatároztam, hogy az épület oldalához erősített hatodik emeleti csigán egy hordóban leengedem őket.
Lent a földszinten rögzítettem a kötelet, visszamentem a tetőre, behúztam a hordót és beleraktam a téglát. Ezután lementem, kioldoztam a kötelet és erősen megmarkoltam, hogy szép lassan leengedjem a száztíz kilónyi téglát.
Mint a baleseti jegyzőkönyvből kiderül, én csak hatvanhárom kiló vagyok. Meglepetésemben, hogy ilyen gyorsan fölránt a súly, elfelejtettem elengedni a kötelet és gyorsan repültem fölfelé a fal mentén. A harmadik emelet táján találkoztam az ugyanolyan sebességgel lefelé tartó hordóval. Ez magyarázza a baleseti formanyomtatvány 3. részében szerepeltetett koponyatörést, kulcscsonttörést és kisebb zúzódásokat. Az ütközéstől nemigen lassultam le, és csak akkor álltam meg, amikor a jobb kezem ujjai kétízületnyi mélységben beszorultak a csigába, ahogy a jegyzőkönyv 2. bekezdésében leírtam. Szerencsére ekkor már visszanyertem a lélekjelenlétemet és a rendkívül erős fájdalom ellenére is képes voltam kapaszkodni a kötélbe. Nagyjából ugyanekkor ért földet a téglákkal teli hordó – és kiszakadt a feneke. Maga a hordó a téglák nélkül körülbelül 22 kiló, és itt újból felhívnám a figyelmét a testsúlyomra. Mint bizonyára sejti, újból gyors ütemben elindultam lefelé a fal mentén. A harmadik emelet magasságában találkoztam a fölfelé tartó hordóval. Ez magyarázza a két törött bokát, a kitört fogakat, valamint a lábamon és az altestemen található horzsolásokat. Ezzel egyébként kissé jobbra fordult a helyzetem, mert a hordóval történt találkozás némiképp lelassított, ezért a téglákra zuhanva nem szenvedtem olyan súlyos sérüléseket és csak három csigolyám törött el. Sajnálattal jelentem, hogy ahogy a fájdalomtól mozdulni sem tudva hevertem ott a téglákon, és észrevettem fejem fölött a hat emelet magasan függő hordót, megint elvesztettem az önuralmamat és a hidegvéremet – és elengedtem a kötelet…

2 komment

Címkék: humor olvastam valahol

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr69287003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kricsa 2008.02.14. 20:50:46

Jééé én ezt egy Dubliners koncerten halottam a PeCsá-ban ahol Mr Shmith levelet írt főnökének, tájékoztatva miért nem ment aznap dolgozni....

Kricsa

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.02.15. 09:20:31

Királyfi, azzal kezdődeik az egész beírás.

"...Azóta az egész világot bejárta, s később a Dubliners együttes népszerűvé vált dalában meg is énekelte."

Én egyébként nem ismerem a nótát.
süti beállítások módosítása