HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Barátom, Samu

2008.05.18. 11:18 rokica

Eljött az idő, amikor több mint egyévnyi blogolás után hosszabb szünetet kell tartanom a firkálásban és nyári szünetre engedem a kedves olvasóimat. Néha azért benézek majd, de rendszerességet jó darabig nem ígérhetek.
Olyan sok tanulnivaló tornyosul előttem, hogy még egy szentjánosbogarat sem látok pislákolni, nemhogy a fényt az alagút végén. Mondták az okosok, hogy az nagy állami vizsgát nem kínálják tálcán, így aztán bele kell adnom apait, anyait. Persze, mindezt munka mellett végzem, mert élni is kell valamiből.
Nem tagadom, félek. Nagyon. Ám, ha már korábban nem volt annyi eszem, hogy megtegyem, hát itt az idő, hogy ne halogassam tovább. Igaz az is, hogy nincs az az isten, amiért még egyszer ebbe belevágnék, de ha már megtettem, hát emberül helyt kell állnom. Ehhez viszont szükségem van minden időmre, energiámra. Ugye, megértitek?
Persze, milyen a „kis hang” a fejemben? Ahelyett, hogy latin neveket skandálnék feszt (mondtam már, hogy korábban is utáltam latinul tanulni?) most is csak egy bugyuta versike jár a fejemben elnyomva minden bevésendő okosságot. Ezt énekelgeti: „Csetneki csikós itat a Tiszán, sárga cserépcsengő cseng a csikaja nyakán” – s e mellé tiszta erővel sorolja, miért is kell összetojnom magam ahelyett, hogy elhinném, azért is sikerülni fog!
A vicc az egészben, hogy a körülöttem élők olyan őszintén hisznek bennem, annyi támogatást és megerősítést kapok, hogy attól már egy síkhülye is professzornak érezhetné magát, csak én nem vagyok képes levetkőzni és félredobni a kishitűségemet. Pedig meg kell tennem. Megyek is, itt az idő nekikezdeni.

Nektek pedig, kedves olvasóim, kívánok nagyon szép nyarat, jó pihenést és minden csodálatost, amit csak magatoknak el tudtok képzelni.

9 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr43475107

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 918kiss official 2019.04.05. 09:02:47

Alapszakasz tabella - NFL HUNGARY

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2008.05.18. 16:27:13

Kár. Mit fogok akkor nyáron olvasgatni?!:(
Sok sikert, Rokica, ha nem vagy babonás, ha meg igen, akkor nem is tudom, mit kívánjak...
Ne légy kishitű! Szerintem menni fog! És 3 sün szurkol neked, az már valami, nem?:)
Írj bejegyzést mihamarabb!

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2008.05.19. 09:05:36

Jaj, de drága vagy!
Azért néha - mint most is - be fogok nézni, hiszen az elmúlt több, mint egy esztendő folyamán függővé lettem. Talán teszek be verset, vagy valami rövidet, amire időt tudok szakítani, de semmit nem ígérek - azt legalább be tudom tartani.
Ám Te írj szorgalmasan, Sünibaba, mert kukucskálni, biztosan fogok.

Kricsa 2008.05.19. 09:12:10

Helló

Sok sikert! Miből vizsgázol?

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.05.19. 15:22:06

Anatómia, biokémia. Broáfffff...

Kricsa 2008.05.19. 15:59:16

Mibőőől....??????
Orvosnak készülsz???

Úrrémlik a bijokémija mindig kedvenced volt...
(Te legalább eljutál idáig! Grat!)

Azér sok-sok sikert és nagy kalappal...

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2008.05.19. 18:38:09

Jaj, tyúkész! Mióta lehet elvégezni az orvosit estin, vagy levelezőn???

Kricsa 2008.05.28. 14:57:29

Az eü mai állapotában....
Akkor EFI?

Füles 2008.05.29. 20:32:16

Nem kell félni, Rókica, hát persze, hogy sikerülni fog!
Negyven fölött szereztem én is második diplomát.
Ez tart bennünket fiatalon. Nemde?! :)))
Egy kalappal... - vagy amit ilyenkor szokás...

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.06.11. 15:28:21

Drága Füleske, köszönöm a bíztató szavakat, megpróbálok erőt meríteni belőlük. Sajnos azonban úgy hiszem, hogy az "elemek" ellenem törnek és ott tesznek keresztbe, ahol tudnak.
Pl., képzeld el, két és fél éve kell napi rendszerességgel kétfajta szívgyógyszert szednem. (Nem komoly, nem kell megijedni, elvagyok vele, csak éppen együtt kell élnem a feladattal.)
Nos, pénteken elfogytak a gyógyszereim és a sűrű napjaim miatt nem gondoltam időben arra, hogy látogatást tegyek a dokinál az új adagjaim megszerzése érdekében. Eltelt e hétvége, meg a hétfő is, kedden délután gondoltam, le kell mennem a rendelőbe. Hát mit ad ég? Egyszerűen a legnagyobb erőfezyítéseim dacára SEM JUTOTT ESZEMBE az egyik gyógyszerem neve. Pedig mit erőlködtem össze?! Aztán rákerestem az Interneten a betegség gyógyszereire és amikor megláttam a szert, csak akkor ugrott be, hogy na, hát persze!
... És én akarok levizsgázni ... röhögnöm kell ... kínomban.
süti beállítások módosítása