HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Dezső

2008.08.13. 12:00 rokica

Amikor megtudta, hogy költözködünk, csendben azt susogta: Bakker, mindjárt kinyúlok! – és szinte azon nyomban el is kezdte. Azt hittem, nem fogja túlélni a herce-hurcát, amivel egy ilyen megmozdulás jár. Óvatosan, a kezemben hoztam át az új helyünkre. Itt aztán jócskán megitattam és kapott egy új díszcserepet is, amiben szépeleghet kedvére.
Schlumbergera Dezső szívós típus. Amikor a céghez kerültem, akkor barátkoztunk össze. Azelőtt az égvilágon senki nem figyelt rá, volt, hogy csak félévente egyszer kapott vizet. Alig viselt magán leveleket és csak egy ütött-kopott bádogvödör volt az otthona. Magam mellé tettem a polcra. Onnantól kezdve álló nap azt leste, mit csinálok. Nem igazán érdeklődött, de fikarcnyi rosszindulat sem volt benne. Elvolt a napon, mint a befőtt és beletörődött abba, hogy a kaktuszoknak már csak ez a sorsuk.
Amióta az új helyen vagyunk, Dezső mérgeszöld színt öltött magára és majd kicsattannak harsogó levelei az egészségtől és a büszkeségtől. Ő lett a szoba dísze, a kétlábúakon kívüli egyetlen élőlény. A többiekből sok van, belőle pedig csak egyetlen egy – és ez az állapot láthatólag nagyon kedvére való. Talán még azt is megérem majd, hogy karácsony közeledtével kapok tőle virágot, szép pirosakat a levélvégeken. Elvégre szeretjük egymást és ezt illik ki is mutatni.
 

5 komment

Címkék: csak úgy muffságok volt egyszer egy hol nem volt

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr65614068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Füles 2008.08.13. 22:45:38

Kedves Rókica!
Megnevettettél Dezsővel, mert arra gondoltam, ha egyszer még valaha is "kommentezni" fogok, a Dezsőke nick-et fogom választani. Biztosan csodálkozol, hogy Fülest kiástam, de igaztalanul ért valakit sérelem, és ezt helyre kell hoznom. Végtelenül sajnálom, ha Malackát valamiféle gyanúba kevertem. Te jó ég, ha tudtam volna, hogy ez lesz belőle..., szégyellem is eléggé, hogy egyáltalán szóvá tettem akármit is. A sebek remélem beforrnak, annak örülnék igazán, ha még a sárkány pocakján sem lenne az a zippzár.:))
Hát akkor most visszabújok oda jó mélyre, és elő sem jövök, mert egy idő után már az elhantoltak ... de nem részletezem.
Füles

Gecc 2008.08.14. 10:45:33

Szia Rokica!

:-]
En soha nem nevzetem ember neven a viragaimat. A rovid szaruakat egyaltalan nem szoktam elnevezni. A hosszu szaruaknak viszont mindig ugyanaz a nevuk: sárkányos virág. Amikor uj hajtas kezd kibontakozni, mindig megbeszeljuk itthon, hogy uj fej kezd kinoni. Amolyan gyermekes szenvedejjel tudom vegignezni a teljesen burjanzast, ahogy megpattan a szar, esetleg dudorodik a cserepben a fold, aztan elobujik a legujabb "sarkany fej", kesobb novoget, elobb vilagos zolden, majd amikor eleri teljes nagysagat mereg zold lesz, es belegonoszkodik a vilagba. :-]
4 viragom van most jelenleg, abbol az egyik a foberloe (sajnos csak ennyi fer el, pedig szeretnek dzsungelben elni, no persze adott keretek kozott, tehat legyen benne mikrohullamu suto, hutogep, televizilo stb, ugyhogy erre egy lakas pont megfelel sok zolddel :-] ), es 2 hoz eppen ujabb fejet.

A koltozkodes nemsokara nalunk is eletunk reszeve valik, jo esetben 1 even belul 3-szor is. Szerencsere anyukam ugyancsak novenykedvelo, ugyhogy szivesen befogadja addig a mi 3 viragunkat, melybol csak 2 sarkanyos, mert a harmadik nem tud fejet hajtani. :-]

Csutortok, tehat ma locsolas! :-]

Füles 2008.08.14. 19:58:05

Szevasz Rokica!
Engedj meg még egy megjegyzést: Ha valaki játékos kedvében elkezdene Dezsőke néven kommentezni fenti megjegyzésem után, az nem én leszek, a Dezsőkét viccnek szántam. Annyi a félreértés, jobbnak látom megírni. Most mar tényleg maradok ott alant.
Füles

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.15. 09:56:36

Szia, Füles!
Tőlem visszajöhetsz bármelyik nickeden, vagy választhatsz újakat, akár Dezsőkét is. Ez a te dolgod, a saját döntésed.

***
megjegyzés:

Ha moderálok (felvállalom, hogy teljesen szubjektív döntés alapján – hiszen ez egy szubjektív blog – megcselekszem), azt soha nem a nickektől teszem/tettem függővé, hanem a tartalomtól.
Ha nem is túl gyakran, de volt rá példa – és valószínűen, lesz ezután is.
süti beállítások módosítása