HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

ennyi ...

2008.09.03. 06:27 rokica

Úgy érzem, átok ül rajtam (aki küldte, annak visszajár kamatostul, áfástul). Van, amit képtelen vagyok elsajátítani. Nagyon elfáradtam. Olyan, mintha kínait olvasnék visszafelé.
Már csak egy megoldást ismerek:
 

9 komment

Címkék: bakker

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr93645932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecc 2008.09.03. 08:58:07

Szia Rokica!

Ugyanakkor nem hagyhatjuk figyelmen kivul, hogy a gyogyszer hatasait, esetleg mellekhatasait milyen szemmel nezi majd a fonok. :-]

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.09.03. 12:53:14

Édes Gecc, most mindent figyelmen kívül hagyok. Tőlem normális viselkedést legközelebb úgy két és fél, három hét múlva várjatok. Addigra vagy túl leszek az egész cirkuszon, vagy tudni fogom, hogy majd akkor megyek pótvizsgázni, ha volt időm emberi ütemben felkészülni (egyelőre azt sem tudom, létezik-e ilyen alkalom?).
Addig viseljen mindenki el így. Vagy nem. De az legalább biztos - hogy egy nagy klasszikust idézzek.

Gecc 2008.09.03. 16:59:55

Rokica

En pedig egy masik klasszikust ideznek, ha nem is akkora, mint a Te idezeted kiagyaloja ugye... :-]
"Azert kell enni, hogy ero legyen, hogy az embernek legyen optimista, pozitiv hozzaallasa es akkor ugy lehet egyutt menni!"
(Roncsfilm)
:-D

jaegtoer 2008.09.03. 19:36:11

Rokica!

Van ebből sok? ...mindjárt jönnek sorba állni a népek e desszertért:-)

Rokica! ne parázz már! Amit tudsz megteszel. A vizsgáknak az a sorsa, hogy a tanulók eredményesen lekűzdik. Te is ezt fogod tenni:-)

Szólok is a Többieknek, jöjjenek:-)

jaegtoer 2008.09.04. 05:52:20

Nem gyöttek. Tévedtem. Úgylehet sok a dolog:-)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.09.04. 09:10:59

Semmi baj. Hat a szerem. Tegnap a tévémacival mentem aludni és ma reggel a buszon sem az volt az első, hogy előkapjam a papírkáimat és tanuljak. Úgy gondolom, hogy amit idáig nem sikerült ebből az anyagrészből elsajátítanom, az már ezután sem fog menni. Tényleg odatettem magam rendesen, de ha nem megy, hát nem megy. Bikkfanyelvezet, nem tudom mihez kötni (sose látott/hallott dolgok), még mantraként sem rögzül, mert nincs ritmusa.
Most vagy szerencsém lesz és süketeléssel kimagyarázom (sosem voltam alkalmas rá, de még mindig az tűnik a könnyebb megoldásnak), vagy így jártam. Sokféle dolgot tanultam már életemben, de ekkorát még nem szívtam semmivel.
Mindegy. Veszem elő a következőt.

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.09.04. 11:19:48

Nyugi, majd csinálok valami jó kis relax zenét neked :)

hölgyválasz · http://holgyvalasz.freeblog.hu 2008.09.04. 19:13:37

Zöldfüli, ha nem jut eszedbe hirtelen semmi, a "Latin sunset" vagy az "Escape"is jó lesz szerintem!:)De szinte bármelyiket mondhatnám, annyira dallamos, kellemes, megnyugtató a zenéd...

süti beállítások módosítása