HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tele van a puttonyom

2008.12.10. 07:15 rokica

 … és megint azt dobta a gép, hogy idén se én legyek a Mikulás, pedig akkor valaki szépen kipucolt csizmájába belerakhattam volna az egész cuccost, mondván: itt van, megnyerted, innentől legyen a tied.
Meglehet, amióta tudom, hogy egy szekérderéknyi pár apróbb bibit leszámítva nincs nagyobb bajom, pusztán hülye vagyok – de ebből az agyász majd kikezel – tulajdonképpen tojok az egészre. Nota bene: az agyászra is. Bár, ha valaki meg tudna győzni, hogy három kék, meg egy marék fehér, valamint több egyéb színekben pompázó bogyótól (de legyen akár jeges fürdő, villamos sokkoló, esetleg kis szalonkabát, sikkes masnival a hátán, vagy akár lobotómia) megoldódnak a problémáim, minden családtagomnak lesz munkája – és ki is fizetik – tisztességes munkahelyeken tisztességes munkaadóval, a bank lemond a hiteltörlesztéseinkről, a szembemosolygós szemétládák belefulladnak a szarba, amit oly előszeretettel kavargatnak, nem sajnálnék időt és fáradságot arra, hogy megnormálisodjam.
A boszi dédim meg ül egy felhő szélén, lóbálja a lábát és szakad rajtam a röhögéstől, miközben azt gondolja: hülyegyerek, hát miért nem segítesz magadon? Kell neked orvos, aki megmondja, hogy kicsivel nagyobb a szíved a normálisnál (mondd, tényleg muszáj abba tömegeknek beleférni)? Meg félrever? No és? A harang is szokta. Dokihoz kell menned, hogy megtudd, nincsenek elpunnyadt lábaid, látszik rajtuk, hogy tornász voltál? Fáj? Kinek nem, ha lúdtalpat intézett bele magának? Fulladsz? Fulladj is meg, ha ahelyett, hogy bemosnál egyet a „nagymenőknek”, azt mondod, nem süllyedsz az ő szintjükre. Bőrgyógyászhoz mégy? Hát te tényleg nem vagy eszednél! Bibircsókjának minden tiszteséges banyának kell lennie, örülj neki, hogy alakulsz! Egyél füveket, gyökereket, vedd elő a megfelelő gyertyát végre és hagyd a francba a patikaszereket. Az agyásszal meg légy óvatos. Ő nem ártott neked, ne kergesd hát az őrületbe. Meglehet, szebb sorsot érdemelne…

 

6 komment

Címkék: kis testi huba

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr23814937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liidiiia 2008.12.10. 20:22:10

szia rokica, ha érdekel, akkor tudok valakit ajánlani, egy idősebb nőszemélyt, aki a mellett, hogy agyász :-D , egy annyira jó ember, hogy az csak na, nekem személyes példaképem is, és akit nagyon nagyon szeretek. :-)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.12.11. 19:20:22

Drágám, aki ilyen öniróniával tud írni, annak kutya baja!:)))

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.12.12. 11:58:02

Drága Lidikém, nagyon szépen köszönöm, még megeshet, hogy majd érdeklődöm. Egyelőre viszont nem fussa semmiféle magánorvosra.

Most hagyom, hogy a körzeti pszichopapa tegyen kurkászási kísérleteket - amíg meg nem unom. Lehet, hogy majd vicsorítok és elkezdem megugatni, aztán hagyom, hogy kigyógyítson belőle. Persze csak akkor, ha kiderül, hogy jó ember. Mert másképp szűken mérem a sikerélményt.
:-)))

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.12.12. 12:02:40

Jaj, Hölgyi! Hát éppen ez az aggasztó! Azt mondják, minden hülye azt hiszi magáról, hogy normális! No most, ha én úgy gondolom, hogy normális vagyok, akkor biztosan hülye vagyok és akkor ki kell kezelni belőle.
(Persze, ezen jól eltréfálkozunk és én is csak néha akarok beledögleni.)

Gecc 2008.12.12. 17:58:58

En viszont Napoleon vagyok...
Es nem a diszno!
:-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.12.15. 08:41:42

Rókicám, te egy csudapofa vagy, nem hülye !:DDDDD

De komolyabbra fordítva, azért vigyázz és figyelj magadra, no nem kóros tüzetességgel, csak amennyire azt muszáj.
Bagoly mondja verébnek, én lehet, hogy a másik vagy inkább semmilyen véglet vagyok, nekem is hülyéskedik olykor a szívem, ver össznye-vissznya, meg tegnap új figura volt: többször beleszúrt, hátul, a bal lapockám tájékán, kifejezetten fájt, de hát se kéz zsibbadás, se erősebb lüktetés, egyelőre letojom. Ha majd ismétlődik párszor, akkor fenéken billentem magam, és nekiindulok.
süti beállítások módosítása