HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

sajnálom

2008.12.15. 07:40 rokica

 

Lásd a blogom

jobboldali hasábjának indító dobozát.

 

A vámon megáll egy férfi, amikor így szól a vámos:
- Mutassa a táskáját!
- Elnézést, de nekem nincs táskám - mondja a férfi.
- És az kit érdekel? A szabály az szabály!
 

 

6 komment

Címkék: bakker

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr57823621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.12.15. 08:48:03

Figyu Rókica!

Megértelek...
Macera, macera, de aki Téged szeret olvasni, és akart, akar Hozzád szólni, az bizonyára bevállalja ezt a kis, egyszeri többletbefektetést.
Pláne, hogy nagyjából olyan kommentezőkről van szó, akik nyilván más oldalakra is járnak, így triviális megoldás önmaguk számára is a regisztráció.

Üdv:)

Ps: Remélem jól vagy!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.12.15. 15:33:42

A legbosszantóbb a dologban az, hogy én megengedtem, hogy ostoba reklámokkal tegyék tele a blogomat. Úgy gondoltam, ha nekik ez fontos, hát tegyék. Rajtam ne múljon az ő sikerességük. Akkor nem kérdezték, hogy akarok-e szelektálni, kapom készen, amivel megtömnek.
Viszont abban már nem tartanak elég felnőttnek, hogy magam állíthassam be – úgy, mint ezt megelőzően –, hogy akarom-e a csak regisztráltakat vendégül látni (ezt többen megtették eddig is), avagy senem. Ezt én eddig nem akartam, mert úgy véltem, ha nekem nem tetsző hozzászóló, vagy komment érkezik, akkor kivágom a büdös francba, végtére is, én vagyok a bloggazda. Ám látnom kell, mégsem.
Ha segíteni szerettek volna - ahogy írták, biztonsági szempontokat figyelembe véve -, akkor untig elég lett volna annak a megoldása, hogy egy már regisztrált, létező nicket a rendszer ne fogadjon el, más ne használhasson fel. Akkor mindenki szabad akaratából eldönthtetné, hogy jegyzi-e magát a nickje védelmének érdekében, avagy sem.

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2008.12.15. 16:58:50

Ezen én is bosszankodom.
Mi lesz a következő megszorítás?

jaegtoer 2008.12.15. 17:55:49

kedves Dosszie!

"Mi lesz a következő megszorítás?"
Attól függ ki szorít és kit? ..és mivel..:DDDDDDDD

Szia kedves Rokica!

"...végtére is, én vagyok a bloggazda. ..."

Rokica kedves, a nagy testvér mindent látni akar, csak már levedlette a szégyellősségét, és a helyzet fokozódik, vagy fokozódott.
Még a Te igazán békességes politikamentes blogod sem lehet kivétel.
Amúgy neg ne is törődj vele, én is nehezen szántam rá magam, hogy beregisztráljak, meg adminisztráljak, aztán egyszer csak döntöttem.
Még amúgyabbul ez lehet jó is, meg rossz is.
Tételezzük fel a jót:-))

Gecc 2008.12.17. 21:40:25

Szia Rokica!

Bar sokmindent nem tehetsz, de annyit igen, hogy kiszalsz a reklamozos projektbol. Ha jol tudom beallithatod a blogot barmikor, hogy ne hasznalhassak reklamfeluletnek. Csakhat ebben az esetben elesel azon lehetosegtol, hogy kikerulhess az Index folapjara.

Kricsa 2008.12.20. 02:34:16

Szia Rókica!

Azé, ha fontos tudtam regisztrálni... bár bosszantott kicsit, nem Miattad bosszankodtam.
Mindegy most már regisztráltam...
süti beállítások módosítása