HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hirdetések

2009.02.24. 07:00 rokica

Üzenték:   Jelenleg Kétpúpú Teve (megosztott hirdetéses blog) státuszban vagy.

Folyamatban levő kérésed szerint Csizmás Kandúr (hirdetésmentes blog) státuszra szeretnél váltani,

a váltás 2009.02.28-án fog bekövetkezni.

Epedve várom!

 

2 komment

Címkék: technika

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr5962528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecc 2009.02.24. 11:36:49

Az ilyen dolgokert jo elni. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.02.27. 09:09:11

Hát Geccem, én csakaszondom, ez legyen a legnagyobb baja Rókicánknak!:)

Na de igaz....

Megértem, hogy frászt kapsz a reklámoktól.
/ezek a rajzocskák azért jópofák:)/
Szerencsére, a miénk még mentes ezektől, bár nem lehetséges, hogy aki innen _ki_, majd oda _be_ fog nyomulni?:))
süti beállítások módosítása