HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

... hát kívánj szép álmokat!

2009.06.15. 07:07 rokica

Álmomban osztálytalálkozón voltam – amit előzetesen pár haver szervezett, meglepetésül, főleg miattam. Ott volt Taki, Zatya, Krisi, Pisti, Tunya, Balassa, Marinho, Ari, Szőlő, Pocok, Ali Erzsi és Konglo. A többiek is részt vettek, de nekik nem volt különösebb szerepük a történetben.

Nagy banzáj volt, Taki valami hajót is kibérelt (szegénykém, mindig rámarad a helyszín biztosítása), ami tele volt virággal. Főleg a piros muskátlikra emlékszem, a hajó fehérségére és a zöld parti fűre (méghogy az ember nem álmodik színeset!). És megint az a sok víz … Már hetek óta. Szürke és egyáltalán nem csábító.

Szólt a zene, táncoltunk is, de aztán nekem sürgős intéznivalóm adódott, mert meg kellett védenem a srácokat valakiktől. Fogalmam sincs, mit akart ez az ellenség és kik voltak ők, de ellenség volt és kész. Méghozzá erős és harcias. Főleg az egyik csajszi.

Ráadásul még sminkelni sem volt időm.

A végére nagyon csúnyán el lettem verve, mert el volt a lábam macskásodva és nem tudtam a csajszi fejét lekaratélyozni*. Volt nagy adok-kapok, még röhögtek is rajtam, mert nem sikerült egyetlen jól irányzott fejrúgást sem kiviteleznem, aztán persze, kaptam, amit ilyenkor szokás. Később eltakarodtak, de akkor már felébredtem.

Hát, jó reggelt doktor Freud!

(*tudom, hogy nincs ilyen szó, de ha lenne, én „ly”-nal írnám. Meg azt is tudom, hogy ez a mondat így nagyon magyartalan, de élni akarok a művészi szabadossággal és passz.)

 

4 komment

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr651185678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kricsa 2009.06.18. 09:22:34

Helló,

mi is volt a szerepem?

És nem segítettem neked? Disznóság, de Te álmodtad....

Üdv

Kricsa

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.06.23. 10:03:17

@Kricsa:
Ott voltál és kész. Ráadásul verekednem kellett érted (is). Szégyelld magad! Hát ki tört többször téglát, én, vagy Te?
:-)))

Kricsa 2009.06.29. 13:00:32

Kedves Rókica!

Szerintem kb egyforma számú téglát törtünk....
Ennek ellenére fenntartom, disznóság, hogy nem segítettem.... de nem is én álmodtam! :))))

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.06.30. 19:16:21

@Kricsa:
Az hagyján, angyalom, de harmadik napja úgy fáj a bal karom, hogy visítani tudnék. A ciki csak az, hogy fogalmam sincs, mi történt vele? Ugyanis jobbkezes vagyok, nem erőltettem meg, nem emeltem semmit, nem fázott meg és el sem estem (mármint nappal) ... tehát marad az, hogy az éjszakai verekedéseknek lett meg a következménye.
süti beállítások módosítása