HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

így jártam

2010.01.31. 08:57 rokica

 

Próbáltam Hölgyinél írni de a rendszer kivág, nem enged kommentelni. Pedig már mindent megpróbáltam. Ezeket válaszolja nekem:

Spam komment

 

A rendszer szerint ez egy spam komment volt. Hogy miért? A teljesség igénye nélkül:

  • Rengeteg linket írtál bele

  • Spamokban terjesztett linket írtál be

  • Egy csomó más kommentedet is spamnak minősítette a rendszer

  • A géped IP címe benne van valamelyik publikus, spam kommentelők IP címét nyilvántartó listában. (Futtass spyware irtót a gépeden.)

     

 Mindent futtattam, újat is telepítettem, oszt teljes a hiábavalóság.

 

Nem spamelek,

 

linket egy darabot sem illesztettem be, hogy mit minek minősített korábban, arról meg nekem fogalmam sincs (nem szólt senki sehol). Így aztán akármit is rám lehet fogni. A végén még az is kiderül, hogy a zöld szeműeknek is tilos.

 

Eccóval, valszeg nem fogok tudni oda írni többé, mert gépem csak ez az egy van, az IP. címem meg jól meg van jegyezve.

 

:-(((

 

10 komment

Címkék: bakker

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr421716306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2010.01.31. 10:10:22

Szia Rókica!

Dehogynem, nem tart ez az örökkévalóságig... előferdül, hogy a blogmot hülyéskedik, de belinkeltelek Hölgyihez, szerintem, ha látja, talán be tudja állítani, hogy megszűnjön ez az állapot.

jaegtoer 2010.01.31. 10:12:44

Hehehe... Abandi a tettes! Nem ő írta, hogy meg vagy jegyezve?!:-)

Corry 2010.01.31. 10:51:08

@jaegtoer:
Szerintem a blogadmin fog tudni segíteni a helyzeten. Az jó lenne, ha Rókica emlékezne az üzenet időpontjára, ha nem emlékszik, akkor írjon egy újat, amivel taccsra fut és máris van egy olyan üzenet, amit be tud azonosítani.
Írni kéne neki.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2010.01.31. 15:13:31

@jaegtoer:

Hát persze, hogy Abandi! Felírt a noteszébe, most meg aztán leshetek a lukon.
:-)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2010.01.31. 15:16:42

@Corry:
Aranyom, hiába írok üzenetet (próbáltam eleget tegnap is, meg ma is), a fenti ablakot dobja elő.
Aztán azt hogy bizonyítsam, hogy valamit NEM csináltam, he?
Az IP-met bemérhetik az értők akár a korábbi hozzászólásomból is. Feltéve, ha ki nem takarított nyomtalanul a rendszer.
:-(

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2010.01.31. 15:17:42

@jaegtoer:

Jegesem!
A maciknál vetted az üzenésemet? Béres Flu-Vit! Mondjátok meg Hölgyinek is!

jaegtoer 2010.01.31. 15:26:32

@rokica:

Kedves! Olyan vagyok, mint nagypapám philips világvevő rádiója. mindent vettem. De bemásolom Hölgyihez is, bár úgy tűnik ki sem mozdul az ágyból.

Corry 2010.01.31. 16:31:51

@rokica: Értem én azt, amit írsz.
Szerintem azzal, ha Te vagy Hölgyi kedélyes formában rákérdez, hogy Te miért is vagy kitiltva, máris bizonyítottátok, hogy nem egy spamrobot küldi az üzeneteit, hanem egy hölgy, akarom mondani, Rókica:-)

Ők a gépi hülyeség szűrését akarják megakadályozni.
A küldésed dátuma pedig esetleg segíthet nekik megtalálni azt az üzenetedet, ami fennakadt a szűrőn. Ezért írtam, hogy küldjetek egy időpontot is nekik, amikor fennakadtál...

Corry 2010.01.31. 16:41:08

Ja még egyvalami, szerintem innen válasz a legfelső címet:
admin.freeblog.hu/imp

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2010.02.01. 08:17:22

Arany Rókicám, fogalmam sincs, mi lehet/ett/, a freeblog csinálja ezt a marha figurát, vagy mi?

Nálam nincs a spamok közt egyetlen bejegyzés sem...

Jaeg nagyon kedves volt, értesített.
Köszönöm összes jó tanácsod, a sófürdőt már ki is próbáltam, bár csak fél kilónyim volt itthon.
Igaz, pluszban raktam bele egy kis Just-os cuccot, a 31-es olajából pár cseppet, akkor nagyon jól esett, és segített is, másnapra úgy éreztem, elillant a jótékony hatás, de legalább aludtam.

Még nem vagyok 101-es, dolgozni viszont menni kő, hogy a rossebb álna bele!

Na majd estére kiderül, lesznek-e negatív vonzatai, ez a 2 nap nagyon kellett ágynyugalomban, talán elég is volt ahhoz, hogy fellendülésnek induljak.

Puszi és köszi!
süti beállítások módosítása