HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

gerappaaaaaaaaaaaaaaaaa...

2010.08.12. 12:00 rokica

 

 

9 komment

Címkék: csak úgy mondd a magadét

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr362217114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hacsaturján 2010.08.13. 17:44:47

én mán aktivizéltem magam. két macsnak pont két farka van. éljen és virágozzon az izé!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2010.12.23. 21:36:52

@Lord_Valdez:

Kedves királyfi, bizony, nagyon nagy kár. Mert most olyan zavarodott vagyok, mint vasorrú bába a mágneses viharban.
... És ezzel, szerintem, nem vagyok egyedül.
:-)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.12.25. 19:18:38

@rokica:
Én nem zavarodott vagyok, hanem elkeseredett.

Teljesen nyilvánvaló, hogy országunknak egy ilyen emberre lett volna szüksége:
www.youtube.com/watch?v=1xl6PC61W0Y
www.youtube.com/watch?v=XQ6kDbU6XsM

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2010.12.28. 13:00:05

@Lord_Valdez:

Angyalom, erről az egyik kedvenc versem ugrott be:

Francois Villon: DES PROVERBES (KÖZMONDÁSOK)
Weöres Sándor fordítása

Addig topog, almot szétrúg a kos.
Addig jár a korsó a kútra: odakoccan
Addig hevíts vasat, míg nem piros.
Addig vered, már szilánkokra pattan.
Addig ember míg becsülete megvan.
Addig távolodik, hogy feledik.
Addig rosszalkodsz, végül rossz híred van.
Addig hív Karácsonyt: elérkezik.

Addig magyaráz: minden zavaros.
Addig tart jóhíred, míg pártfogód van.
Addig ígér - mind megadni bajos.
Addig kér, végre a kezébe pottyan.
Addig kívánatos, míg ára is van.
Addig próbál, győzedelmeskedik.
Addig olcsó, míg lesz minden bokorban.
Addig hív Karácsonyt: elérkezik

Addig kutyabarát, míg csontot oszt.
Addig dalolnak: megtanulják sorban.
Addig rejt gyümölcsöt: már latyakos.
Addig próbálgat, valahogy csak jól van.
Addig késik: csak maradjon a sutban.
Addig siet: sebtében elesik.
Addig szorít: markában levegő van.
Addig hív Karácsonyt: elérkezik.

Addig csúfol: mindenkinek kínos.
Addig pazarol: inge is elillan.
Addig nől szabadsága: bajt okoz.
Addig jó a "hozom", míg "adom" is van.
Addig jámbor, míg ül templomi padban.
Addig költ: kölcsönért esedezik.
Addig forog a szél: északról surran.
Addig hív Karácsonyt: elérkezik.

AJÁNLÁS

Herceg! Addig a hév, míg ifjúkor van.
Addig ballag: haza-keveredik.
Addig gyúrják: jobb eszme kél az agyban.
Addig hív Karácsonyt: elérkezik.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.12.28. 17:41:42

@rokica:
Angyalnak ritkán neveznek :)

Sajnos, a költészet kifog rajtam. Általában az irodalom órákat átalibiztem.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2010.12.28. 20:59:25

@Lord_Valdez:
:-)
Sebaj, én pedig szinte az összes többit.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2010.12.28. 21:12:24

Jut eszembe:
Az egyik írásodat olvasgatva - sok máson kívül - eszembe jutott az egyik kedvenc filmem. Az a címe, hogy "Ha eljön Joe Black". Ismered?
süti beállítások módosítása