HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

TOP SECRET

2007.08.18. 17:47 rokica

Kezdek megőrülni. Tegnap este valami iszonyatos dübörgésre figyeltem föl – és ösztönösen fogtam be a fülemet, miközben a lehető legkisebbre gömbölyödve próbáltam eltűnni a kispárnám bal csücske mögött. Azt hiszem, picit féltem. Pedig nem szokásom. A harmadik hullámszerű világomlásnál aztán erőt vett rajtam a kíváncsiság és kimásztam az ablakomig. Akkor észleltem, hogy a szemben lévő ház lakói is mind azt lesik, mi történik odakint?
Először csak apró, verébszerű pontokat fedeztem föl a felhők közt a távolban. Ahogy közeledtek, úgy lettek egyre nagyobbak és hangosabbak. Jöttek, mint a meszes, így hamarost láthattam, ezek kötelékben repülő hadimasinák, amik tették felettünk a köreiket újra és újra. No de kérem! Csata van? Fáziskésésben lennék és a napi forradalmaink háborúra váltottak? Esetleg megtámadtak a pirézek? Migekkel jönnek és Grippenekkel? Basszus, ennek a fele sem tréfa! Legutóbb az volt ilyen bőr alá hatolóan kellemetlen érzés, amikor Putyin miatt cirkáltak és reflektorozták a környéket felettünk hatalmas koromfekete helikopterek. Azt hiszem, onnan datálódik, hogy ha ilyen képanyaggal bíró amerikai filmet látok, ki kell mennem inni egy pohár vizet. Nem szeretem őket. Nagyon nem.
Mert ha mindezt előre bejelentve, világos nappal csinálják, akkor lehet, nem lesz dzsemes az ember liberója a történésektől. Így viszont eltartott egy ideig, amíg kioldottam a masnit a gyomromról.
Én hála Istennek eddig nem vagyok háborús generáció. Nem éltem még ’56-ban sem, rám nem lőttek tankok, géppuskák, nem sétáltam gránátok között. Nekem csak kedves maffiózók lövöldözése, médiamogulok likvidálása, sima agyonverések és szolid mészárlások körítik a hétköznapjaimat. Engem kérem, nem szoktattak légi csatákhoz!
Pedig ez az égi vircsaft ma is, egész nap zajlik. Búgás és berregés, hangrobbanások, nem kispályás módon. Elvégre hétvége van, a háromnapos, piros betűs ünnep kezdete. Emlékezünk arra, hogy Szent István államot alapított, van kenyér, meg só, meg korona, meg meghatódás. De miért kell mindehhez hadigépezet, légi konvoj? Mit csinálnak ezek? Elegem van! Világbékét akarok!

1 komment

Címkék: ez mi ez?

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr78143242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.08.19. 18:41:04

"Hogyha egyszer sok pénzem lesz, felülök a repülőre..."
De nekem akkor sokkal nagyobb repülőm lesz, mint ezeknek a berregőknek, felszállok és összelepkehálózom az összest. Aztán elviszem őket Alaszkába és rábízom őket három grizzly medvére gépenként.
Addig is követelem, hogy a légi parádé monnyon le!!!
süti beállítások módosítása