HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

közjáték...

2007.11.22. 05:00 rokica

Szóval, megdöglött az akkori számítógépem. Ilyen esetben - mint mindig - az én jó volt osztálytársamat hívtam föl, hogy segítene már rajtam. El is jött, javított, szétszedett, összerakott, majd elhozta otthonról a saját gépét is, alkatrészeire szedte, az enyémbe belerakta a jókat, ő meg vihette a roncsot. Karácsony másnapja lévén csak azt kérte, ha nem bánnám, kicsit együtt lenne a családjával. Nagy kegyesen megengedtem. Azért mondta, ha bármi baj van, azonnal hívjam, majd segít.
Másnap baj lett. Nem indult el a gép és én internetezni vágytam. Mit nekem karácsony, mit nekem családi béke? - no de mégis, ha már volt egy informatikustanonc ismerősünk, aki épp nálunk lappangott, hát megkértem őt, nézne már bele a masinába. Nem boldogult. Hiába, Kricsi pótolhatatlannak bizonyult. Előkapartam hát a mobilomat és mondtam a srácnak, hogy most szépen hívjon fel egy számot, ahonnan majd megkapjuk az útmutatást, mit kell tennünk. A srác telefonált egyszer - majd lenyomta, hogy: "téves". Aztán telefonált másodszorra ... harmadszorra pánikszerűen szakította meg a vonalat ... aztán hozzám fordult: "Biztosan ekkora a baj?" - kérdezte meredt vonásokkal nézve rám, mintha az őrület csillogását lesné a szememben.

No, igen. Én a mobilomból diktáltam neki a számot, ahol is - mert mindkettőnk ugyanannál a szolgáltatónál volt -, nem kellett bepötyögnöm az előhívót. Diktálás közben pedig mindez eszembe sem jutott. Maradt tehát hét szám, ami ugye, egy normál, helyi, matávos budapesti számnak felt meg. Azt sikerült felívatnom az én jóságos tanácsadó Kricsim helyett a sráccal, aki meghallván a hívott fél bejelentkezését, nem tudta mire vélni az egészet. A bemutatkozó neve ugyanis így hangzott: Pázmány Péter Katolikus Egyetem Hittudományi Kar…

5 komment

Címkék: technika

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr4236662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.11.22. 23:35:51

Szerintem azért egy imát akkor már elengedhettetek volna, hátha az is segít a gépen :)

Paszternak 2007.11.30. 12:41:13

Öhm... kissé mexólítva érzem magam... De rokica, tudod ugye, hogy a telefonszámodat így bárki meg tudja kaparintani?

Nem mintha bárki merészlené, de hát izé. 30, 20 vagy 70 kell elé oszt kész...

Ezt az üzenetet "Q" gyorsasággal moderáld ki, mielőtt még enibadi nekilát tégedet ezen felbuzdulva cseszegetni...

Háj,

p.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.11.30. 14:04:26

Kedves Paszternák!

Azóta már a harmadik telefonomat emésztem fel a harmadikféle szolgáltatónál. Meg az a készülék nem is az enyém volt, hanem a srácé, akit felhívtunk. Ő meg nem lenne hülye, hogy enibadinak bemondásra mesélgessen még akkor sem, ha még ő sem cserélt volna szolgáltatót (és vele számot) több alkalommal is.
Másmeg pedig olyan nincs, hogy valakit ne lehessen megtalálni, ha az embernek úgy akaródzik.

Kricsa 2007.12.02. 00:26:47

Rosszul emléxem, hogy azér elértél???

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.12.02. 06:39:01

Dehogy emlékszel rosszul, drága! Azért volt ez a "közjáték", mert később, mi sem természetesebb, kihúztál a kakiból. Ahogy azt Te már szoktad.
:-)
süti beállítások módosítása