HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Amíg a buszra várunk

2008.02.18. 09:26 rokica

Nézzük a tendert. Tényleg eleve az Alfára írták ki? Igen, de ez nem is lehet máshogy. Ekkora tétel használt járműre nemigen lehet tendert kiírni másképp. Elég keveseknek áll ugyanis a garázsában ennyi (maradjunk a BKV-tender számainál: legalább 60) azonos gyártmányú, hasonló korú, eladó csuklós busz. A legnagyobb európai közlekedési vállalatok is rendszerint 10-20 darabonként selejteznek. Az ilyen ritka alkalmaknak spéci oka van, általában egy-egy nagyobb beszerzés.

A BKV kiskirályok és szent tehenek gyülekezete volt, egy nagy család, ahol mindenki mindenkit ismer. Az átlag itt-töltött munkaviszony több mint húsz év. Az öröm, ha egy buszvezetőnek a fiai is sofőrök lesznek nálunk, de az már nem, ha egy döntéshozó középvezető a felesége, a gyereke vagy a saját tulajdonában álló kft.-vel köt szerződést. Az ilyesminek most vége.
A cikk megírása és megjelenése után tudtam meg a hírt, hogy Antal Attilát kórházba szállították infarktusgyanúval. Mit lehet ilyenkor mondani? Természetesen emberként sajnálom őt, és mielőbbi gyógyulást kívánok. A közbeszerzésről ettől még továbbra is ugyanazt gondolom.


http://index.hu/velemeny/eheti/ehetiantal/

Tisztelettel jelentem, az én vérnyomásom is magas, a pulzusom normál állapotban 120-at ver percenként, ezért gyógyszereket kell szednem és néha megjelennem a kórházban.
A kérésem tehát a következő:
Lehetnék esetleg én az új BKV főnök? Nekem már másfél évre is megérné, ha kell, fizetnék dupla vizitdíjat is. Igaz, elég hosszú a sor, amíg a névsor elejéről (Aba, Antal …) elérünk az „r”, mint róka betűig, de kérem ezúttal, tekintsenek el a pályáztatástól. Hagyó úr tartsa a megszokott gyakorlatot, azaz hagyja a dagadt pályaműveket másra és engem vigyen fel a padlásra.
Amennyiben mellettem teszik le (ebben az esetben) általam nagyra becsült voksukat, ígérem, az első év eltelte után nem a kétszeresére, hanem csak másfélszeresére emelem majd az amúgy is hét számjegyű fizetésemet. A maradékkal pedig majd megtámogatom az éhező főpolgármester-helyettesek kaviár és lencse népjóléti alapját, valamint küldök a gyerekeinek mikuláscsomagot decemberben.
Várom mielőbbi szíves jelentkezésüket, mert ugye, a spanyol etikett elvárásai szerint önöknek kell megkeresniük engem.

P.s.: Ha előbb érnének a lakásomra, mint én, akkor felhívnám szíves figyelmüket, hogy a konyhában lévő evőeszköz nem ezüst, az ékszereim nem sokat érnek, készpénzt pedig ne is keressenek a párnacihámban. Egyetlen nagyobb értéket csak a havi BKV bérletem képvisel, de azt meg magamnál hordom.

Maradok tisztelettel:
Egy választópolgár, aki mellesleg az önök munkaadója is.

Szólj hozzá!

Címkék: bakker mondd a magadét

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr90343775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása