HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

ördög a részletekben

2008.04.15. 17:47 rokica

Reggel volt szerencsém együtt utazni a 15-ös buszon egy hölggyel. A legújabb divat szerint, nagy gonddal, harmonikusan összeválogatott színvilágú külsőségekbe bagyulálva utazott, talpig vakolva, belőtt frizurával, csillámosra lakkozott körmökkel. Látványos volt rajta a push-up hatás, minden részletében.
Amikor a táskájáért nyúlt, sötétbarnabarna pulóvere hóna alatt egy bőrszínű folt tűnt a szemembe. Jobban szemügyre vettem és megpillantottam, hogy azon a pulcsin bizony egy folytonossági hiány éktelenkedik. „Biztosan elpattant a varrás” – gondoltam magamban és sajnáltam a műbarbi pechjét. Aztán, amikor többet mozdult, egyre látványosabbá vált a lyuk. Jó nagy kiterjedésű volt – és én egyre biztosabb lettem abban, hogy az a cérna már nem most szakadhatott el – mondhatni, a pulóvernek egyáltalán nem volt hónalja a baloldalon.
Úgy elképzeltem magamban, vajon milyen lehet a fehérneműje? Bizonyára minden másnap lecseréli. Húsvét másnap, meg karácsony másnap. Gondolom, a harisnyája sem gyárilag necc, hanem valószínűbb, hogy a természet azsúrozza.
A Szabadság térnél cicababa leszállt a buszról és mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, kicsit igazgatott flitteres mellénykéjén, majd táskájába nyúlva elővett egy apró, csiszolt üveges kölnit és jó adagot spriccelt magára.
Hiába, no, a külsőségekre adni kell.

Szólj hozzá!

Címkék: napiszösz emberkert

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr28426449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása