A Danette Ízolimpia kampány során háromféle íz verseng a kegyeinkért. Szavazni lehet, melyik tetszik a legjobban. Megrendezésében Egerszegi Krisztina nyújt segítséget nekünk.
A reklámfilm szövege a következő:
"Szavazzon, hogy megkóstolhassa!"
Nos, édes hölgyek és urak, bennem deja vu ködlött fel.
Nemrég volt egy népszavazás (és most igazán vonatkoztasson el – aki tud – attól, hogy Egérke a politikai jobboldal emblematikus figurája és a népszavazást is a jobboldal indította), de annak a folyamata, szinte copyja ennek a szlogennek.
Döntsön ... aztán majd megismerheti, hogy miről tette.
Bakker! Amikor a gyerekem kicsi volt, sosem engedtem annak a hisztinek, amikor egy számára addig ismeretlen ételről azt állította, hogy nem eszik belőle, mert nem szereti. Bár nem vagyok egy evéserőszakoló fajtájú anya (én is utálom a káposztás tésztát és a finomfőzeléket), de erre a szövegre nem voltam vevő. Először meg kellett kóstolnia, meg kellett ismerkednie vele, aztán, ha azt mondta, nem ízlik, akkor el lehetett takarítani az asztalról.
Ám, hogy először szavazz valamire, aztán majd megkóstolhatod…
Egérke elért sporteredményei előtt felejt hajtok. Aztán snitt. Színésznőnek nevetségesen silány. Ám még a legjobb figura is csak azt a szöveget adhatja elő, amit megír neki sokpézér’ egy erre szakosodott szakember. Ám, tessen mondani, nem lehetne a választó polgárt tévénézőt ennél többre értékelni?
deja vu
2008.05.16. 12:25 rokica
Szólj hozzá!
Címkék: bakker ez mi ez? gasztromóka
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
