HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kínok klónja

2008.06.20. 16:14 rokica

Ma összeállítottam egy alap puskát.
Természetesen valóságos puskázásra teljesen alkalmatlan, mert – egyelőre – 15 db. A/4-es oldalt tesz ki, sűrűn teleírva. Szinte csak címszavakat tartalmaz, olyanokat, amikhez kapcsolnom kell a körítést. Nincs hát mese, meg köll tanulni cakk-pakk, ahogy van az egészet. És ez csak egy szaktárgy.
Ráadásul a bűz életben nem tudtam puskázni, mint ahogy nem szállok buszra sem, ha nincs jegyem, meg egy doboz cigit sem tagadok le a vámon, mert úgyis én leszek az első, akitől meg fogják kérdezni, hogy „csókolom, miért tetszik úgy reszketni, mint a nyárfalevél és mitől tetszett negyed perc alatt hóemberszerűre őszülni?”

Mi lesz velem rókával, ha képtelen vagyok tisztességesen agyra gyúrni?
Pedig már beruháztam mindenféle memóriajavító étrend kiegészítőre, be is szedtem őket, jót is tettem a gyártóikkal, forgalmazóikkal. Nálam nem hatottak, de nem lehet minden gömbölyű.
Tegnap elolvastam még egy pozitív gondolkodásra sarkalló írást is, ahol elmagyarázták, hogy a gondolataimmal megteremthetek magamnak, amit csak akarok. Én speckó elképzeltem dolgokat, de aztán kicsit dühös lettem, mert ehelyett az anyaggal is foglalkozhattam volna. Este lekáromoltam a Holdat az égről, közöltem a családdal hogy igen rosszul jártak velem, mert szinte csak annyi eszem van, hogy hazataláljak és mindenki adjon föl minden reményt.

Ám mostanra eljutottam odáig, hogy nur nicht besszaren, hiszen visszaemlékezve előző tanulmányaimra, hányszor, de hányszor voltam úgy, annyit tanultam, hogy attól másnak már felrobbant volna a feje, tudtam a vizsga előtt is, meg utána is, csak épp ott görcsöltem be olyannyira, amitől egy béna mukk sem jött ki a torkomon.
Akkor meg mi a kaszakőnek rettegek? Nem?

Mindenesetre asszem, spórolok 6.000 forintocskát, mert ezt nem veszem meg:
http://www.puskazas.net/
 

9 komment

Címkék: bakker

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr20530944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2008.06.22. 20:53:36

Puskázásraén is teljességgel alkalmatlan vagyok. Valszeg messziről látszik rajtam (elpirulok, űzött vadként tekingetek körbe, remeg a kezem, és tuti elejtem). Egyetlen egyszer sikerült, finnugor alapnyelv zh-n, de ott mindenki puskázott, és ezt a tanár bácsi is tudta, mert hát a hobbija volt neki, h cseremisz szavakat tanítson nekünk, de legalább nem várta el, h ezt megtanuljuk:)
Ne aggódj, azzal, a "puskát" megírtad, máris nagyon sokat tanultál!
Az meg, hogy nincs eszed, az egyszerűen - már megbocsáss - hülyeség! Te vagy az egyik legokosabb blogger, az írásaid alapján (mert személyesen nem ismerlek) én rendkívül intelligensnek tartalak.

liidiiia 2008.06.24. 14:03:51

szia, én is ilyen vagyok, hogy nincs ilyesmikhez lélekjelenlétem, de még ebben is bénázok, hogy bénázok, ezért mivel a bénázást is elbénázom időnként, volt, hogy sikerült puskáznom. most nem is tudom, mit kívánjak, hogy tovább romoljon a puskázási nemtudásod arra a szintre, ahol már ez előnnyé metamorfózál, vagy javuljon fel oda ahol már ez laza készséggé alakuland által. viszont van egy olyan, nem-tudományos!!! megfigyum, hogy akik ilyenek, azoknak gyakran tök jól műxenek a megérzéseik, meg intuícióik, és akkor lehet ez olyan, hogy amit a réven azt a vámon... lehet... :-)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.06.25. 10:13:11

Drága Sünibaba!

Tényleg sokat tanultam a puskakészítéskor. Ha másra nem is lett volna jó, hát a rendszerbe foglalásért mindenképpen, így sokkal átláthatóbbá vált az egész információhalmaz.
Más:
Olyan szépeket írsz nekem, hogy talpig pirulok tőle. Otthonról úgy „engedtek el”, hogy én egy porszem vagyok, aki örüljön, hogy egyáltalán szállhat a szélben (ezt a nézőpontot csak a kistesóm nem osztotta, hála Istennek – és neki). Korábbi helyzetemen csak a kislányom megszületése tudott változtatni. Tőle annyi erőt, szeretetet kapok, ami minden addigit kompenzál. Pár éve a Nyúl is velem van. Így aztán talán tényleg sikerül bizonyítani, hogy létezik még élet, mielőtt az embert kiírják a szappanoperából.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.06.25. 10:42:55

Szia, liidiiia!

Köszönöm, hogy megtiszteled szerény hajlékomat!

Bénázás elbénázása? Milyen kecsegtető lehetőség! Az intuícióimmal nincs baj, azok általában olajozottak (ez persze nem mindig okoz örömöt). Ám mit sem ér az egész, ha nem merem hangosan megfogalmazni őket. Pedig a vizsgákon olyan bírok lenni, mint egy lelakatolt kuka. Valamit vagy tudok, vagy nem, kidumálási, süketelési lehetőségeket nem adok magamnak.
Pedig, visszaemlékezve pl. a gimnáziumi éveimre, számtalanszor kaptam olyan felelésre ötöst, ahol azt sem tudtam, miről szólt, amit összesúgtak nekem. Érdekes módon, ott nem zavart. Nem tudom, hol kaptam gellert. Valahol útközben.
Amíg élek, nem fogom elfelejteni a magyar szóbeli érettségimet. Soha más jegyem, mint ötös, nem volt magyarból. Az írásbelim is kiváló lett. „Tanultam” a szóbelire, bár nagyon feszülnöm nem kellett. 28 tételt átfutottam, a 29. tétel Mikszáth volt. Én elővettem, ránéztem, majd azt mondtam magamban, hogy aki nem képes Mikszáthról több órát zsinórban, megszakítás nélkül beszélni, az nem érdemelte meg, hogy négy évig a gimnázium padjait koptassa – nekem pedig ugyan semmi szükségem arra, hogy akár csak ismétlésként is átolvassam. Inkább lefekszem végre aludni.
Másnap, amikor tételt húztam és kinyitottam, majd lefordultam a székről meglátván a számot: 29. Mikszáth… Akkor éltem át először azt az elnémító görcsöt, ami mind a mai napig minden szóbeli vizsgámon társamul szegődik, akár tudom az anyagot, akár nem.

Kricsa 2008.07.02. 23:00:34

Szija Róki!
Má' megint görcsősz!!!
Nem vizsgáztál már eleget? Mindegyiken átmentél nem? Akkor????
A puskakészítés addig jó, hogy vázlatolod az anyagot... a lényeget. Ha azt megtanultad csak nem vágnak meg...
Sok sikert!

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2008.07.03. 09:42:33

Szia, Angyalom!

Emlékszel még az egykori világnézet óráinkra? Már nem emlékszem tanerő nevére így hirtelen, csak az jut eszembe, hogy azokon az órákon én általában kinn lógtam a Feneketlen tónál pár hasonszőrű hitehagyottal, akiket nem hoztak lázba az eszmék. Asszem, Te is köztük voltál, vagy Veled csak latinról lógtunk?
Visszakanyarodva: akkoriban feladat volt, hogy egy-egy órát más tanulópároknak, hármasoknak kellett megtartani. Nekem Sz. Évi lett a társam, meg Zsuzsika. Egyikünk sem készült, de annyira nem, hogy el is feledkeztünk arról, hogy mi következünk. Óra elején jött a felszólítás, hogy akkor fáradjon egyikünk a táblához és tartsa meg a ..... témáról az előadást. Mi néztünk nagy bambán egymásra, hogy most akkor mi lesz? Én kisvártatva felpattantam – mintha nem is ért volna váratlanul a dolog – és kimentem a dobogó mellé. Onnan aztán elkezdtem kérdezgetni az osztályt, mi jut eszükbe a kérdéskörről. Egyik válaszból alakítottam a következő kérdést és hagytam, hadd osszák egymás közt az észt. Anélkül, hogy tudtam volna, mi is s lényege az egésznek, megszakítás nélkül lezajlott az óra. A szünetben aztán magához hívott a tanárnő és megkérdezte, milyen pályára készülök? Én azonnal rávágtam, hogy színészettel szeretnék foglalkozni. Erre mondta, kár, mert ez az előadás azt bizonyította neki, hogy igen jó tanár válna belőlem. Hát, épp azért - válaszoltam erre én.

Kricsa 2008.07.05. 23:19:50

Kedves Rókica!

Darabosné... a gengszterváltáskor állítólag megtért...
Azér nem emléxem, hogy sok hiányzó lett volna..
Latinról lógtunk azt is szigorúan hivatalosan...
Hijába aki tud az tud :)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.07.07. 05:47:43

Darabosné, persze! A "megtéréséről" én is csak annyit hallottam, hogy valaki hallotta egy olyantól, aki hallotta.

Kricsa 2008.07.17. 00:10:22

Látod így született a pletyka... :(
süti beállítások módosítása