HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

koldus, vagy királyfi

2008.06.25. 16:20 rokica

Ma reggel, munkába jövet az utcán, botra támaszkodva odajött hozzám egy ember és megszólított. Azt mondta, fél lába van és harmadik napja nem evett. Venne magának levest, meg még valamit, de a sarki étteremben minden olyan drága, legalább nyolcszáz forintba kerülne egy menü.
Pénz nem lévén nálam, kivettem a szatyromból a mára és holnapra szánt kajámat (két nagy kefir és négy zsömle) és elfeleztem vele. Erre dúlva-fúlva faképnél hagyott és a „köszönöm”-re kicsit sem hasonlító dolgokat morgott az orra alatt. Utána néztem, hogy vajon kivágja-e a kukába az elemózsiát, amit adtam, de nem tette. Talán mégis egy kicsit éhes is volt.

2 komment

Címkék: emberkert

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr54539029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.07.04. 17:42:09

Én a kálvin téri aluljáróban figyeltem mindig a hajléktalanokat, amikor polgáris voltam, és arra jártam dolgozni. Rendszeresen Drehert, és arany Marlborot vásároltak maguknak, mi meg, nyomorult kis katonaszökevények a minél olcsóbb söröket töltöttük magunkba (pedig jó helyen voltunk, relatíve jó pénzt kaptunk - majdnem megvolt a minimálbér).
Azóta tudjuk jól, hogy dolgozni nem kifizetődő :)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.07.07. 05:59:07

A "hivatásosakat" már megismerem - valszeg ők is engem, mert békén hagynak. Szerintem ők nagyságrendekkel jobban keresnek nálam. Azonban, mint látod, néha bekapom a horgot. Pedig föltűnt ám, hogy miért az étterem drágaságára hivatkozik, amikor én pl. örülök, ha a közértben tudok venni magamnak kaját?
Ám úgy vagyok vele, hogy vagy ne akarjak segíteni, vagy ne minősítgessek, mert a kettő nem fér össze. Pedig a döntésem – mint a példa is mutatja – nem mindig fekszik.
süti beállítások módosítása