HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

augusztus 17.

2008.08.17. 10:26 rokica

Mindjárt itt van augusztus 20.

Besenyei Péter természetesen ismét fölöttünk gyakorol. Az én fejem pedig robban szétfele...

19 komment

Címkék: bakker

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr97619496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gecc 2008.08.17. 11:05:55

Szia Rokica!

:-]
Mondjuk en szeretem a gopziket, igy aztan valszen egesz nap azt neznem.
Pont 2 hete voltunk Londonban, akkor Greenwich-nel toltak a versenyt.
Ha annyira idegesit, akkor gondolj bele, hogy rosszabb is lehetne. Mi lenne, ha olyan also vagy felso szomszedaid lennenek, fiatalok, akik egesz nap nyomjak hangosan a tic-tic zenet. A melynyomo csutkara tekerve, a falak duborognek, es ejszaka amikor alszol fuldugoval a fuledben, meg akkor is hallod. Hidd el, nem kellemes, sot. En 3 honapig eltem ilyen parasztokkal, aztan vegulis sikerult oket elpaterolni. Az eletem kesz pokol volt, ramtort a depresszio. Ha leszoltam nekik, a valasz csak egy szimpla "kurva anyad" volt.

Mit szolnal, ha a Hajogyari sziget mellett laknal? :-]

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.17. 15:59:26

Gecc, kedves, jó szomszédokkal én sem vagyok eleresztve. Az egyiknek (nemrég költözött ide) épp ma szóltam, hogy a szárító nem tévesztendő össze a lomtárral, úgyhogy lesz szíves lecuccolni a banános dobozait pincébe, mert én az eredeti rendeltetésének megfelelően szeretném használni a helyiséget, tehát nagyobb dolgokat, pl. ágyneműket, törölközőket teregetek oda és valahogy nem bírom, ha a tiszta mosott ruháim akármisek lesznek. Erre ő azt válaszolta, hogy akik helyére ők jöttek, azoknak is ott volt a szemétlerakatuk és különben is, ő még a kölök bringáját is oda akarja betárolni. Felvilágosítottam, hogy azokkal is pofáztam eleget és alig vártam, hogy elkotorjanak innen. Keményen elhatároztam, hogy addig fogok pofázni, amíg foganatja nem lesz. Mindenesetre, mostanra kirámolt.
A fölöttem lakó pedig minden bizonnyal egy afrikai törzsfőnök lehet, mert nem telik el nap anélkül, hogy ne kalapálna valamit otthon. Szerintem tamtam-üzenetet küld a vidéki (külföldi?) rokonainak. Ezt általában esténként kezdi, gondolom, az éjszakai dobolásnak kedvezményesebb a percdíja. Egyszer úgyis megfojtom … de sebaj, Lapi majd megvéd … hiszen bizonyíthatóan ötödik éve tartó hirtelen felindulásból fogom tenni.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.17. 16:03:12

Egyébként a gyerekkoromat a Mozaik utca (az vezet át a szigetre) utolsó házában volt szerencsém leélni. Ha valamiért nem sajnálom, hogy elmúlt, az a fesztivál. Képzeld el, mit él át az ebben az időszakban, aki most ott lakik?

Gecc 2008.08.17. 16:29:00

:-]
Akkor irigylesre semmi okom.

Amugy ha en a Sziget mellett laknek eszembe sem jutna hoborogni azert az 1 het egyuttletert.
Szerintem 1 hetet ki lehet birni abbol az 52-bol, hogy egy kis hangzavar van.
Masreszt 95-tol en is vagy 7-8 even at hozzajarultam a hangzavarhoz. Ha nem is gitarral, dobbal, nadihegeduvel, de amikor berugtam, bizonyara obegattam. :-]
Soha nem is fogom megerteni azon kezdemenyezeseket, hogy a Szigetet a hangossaga miatt kellene bezarni. A legtobb lakot nem is zavarja...

Pelikán · http://ferologia.blog.hu/ 2008.08.17. 20:24:43

Kedves gecc!
Senkinek nincs joga egy percre sem, zavarni másokat szórakozásból, nincs, én nem voltam még arra, de ha a sziget hangos akkor nem kell ott menjenek az alföldre ahol 10km körzetben senki.
Szóval azért mert bunkók buliznak az átlagpolgárnak még lehetne nyugalma.
Üdv Pelikán

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.08.17. 21:27:47

Őszintén szólva én is szeretem ezt a versenyt, már évek óta mindig megnézzük élőben. Csak mindig későn érünk ki, és már csak hátulról tudjuk nézni.

Egyébként elküldtem végre azt a levelet, amit ígértem :)

Gecc 2008.08.17. 22:03:42

Pelikan

Nem mintha magamra vennem, mert miert tennem ugye, de akkor mindenki bunko, aki ott szorakozik?

Pelikán · http://ferologia.blog.hu/ 2008.08.18. 07:25:49

Kedves gecc!
Nekem a munkában megfáradt polgár pihenéshez való joga szent, még azt se mondom, hogy ne bulizzanak ott, de a rendezőknek minimum egyhetes ingyen nyaralást kellene feldobniuk azoknak a lakóknak akik több decibelt kénytelenek átélni a kelleténél.
Ennyi, sziget dübörög, polgár közben nyaralni megy, ha akar.
Üdv Pelikán

hölgyválasz · http://holgyvalasz.freeblog.hu 2008.08.18. 07:51:34

Sziasztok!

Hát ja.
Sztem életkori sajátosság, ki, hogyan ítéli meg az ilyen dzsámböriket.
És mi már azokhoz tartozunk, akik csendet és nyugalmat szeretnének, s akik zajos kavalkádban csak önszántukból, saját döntéseik alapján kívánnak részt venni.
Rókicám, egyetlen dolog vigasztalhat csupán már most, vagy később : ha mondjuk a gyermeked kisfiú, és ahhoz elég nagy, hogy élvezze a látványt... Elvégre neki tán tecchet....:)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.18. 09:06:05

Én esetleg csak a R.E.M. miatt mentem volna ki a szigetre, bár ahogy olvasom, nem volt túl nagy durranás.
***
Lányom van és bizton állíthatom, kettőnk közül ő a megfontoltabb és bölcsebb. Jó is ez így, elvégre kell egy felnőtt is a családban.
:-)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.18. 15:29:30

Gecc, a repcsikről jut eszembe:
Budaörstől egy köpésre vagyunk. Ott pedig dívik a kisgépekkel való szálldosás. Estelente, amikor húznak a reptér felé, fölöttünk kezdenek lassítani. A családomat már kiidegeltem párszor azzal, amikor azt állítottam, hogy hallom, mikor taposnak bele a fékbe, mert az csikorogni kezd. Pedig, istók zicsi, úgy van! Szerintem még sebességet is váltanak és kuplungolnak is.

lapi 2.1 2008.08.18. 18:58:29

most mit mondjak én, amikor mitt a nato repülőtér, s pont a hétvégén volt a repülőnap. az azért furcsa volt, amikor lehetett hallani a szerbeket bombázó gépek moraját. valójában 19 éve lakunk itt egy 12 lakásos társasházban. hátborzongató, de mindkét közvetlen szomszédom vadászpilóta volt. r. zs. volt az első, aki a mig 29-cel lezuhant, s pont a tévék kamerája előtt. talán 95-ben. azóta is üres a lakása, jó haverságban voltam vele. a másik szomszéd valahol fehérvár környékén halt szörnyet társával gyakorlórepülés közben. vele csak köszönőviszonyban voltam, de szörnyű volt éjszakánként hallgatni, ahogy sírt a kisfia. 8 lehetett. ez pár éve volt.

Gecc 2008.08.18. 19:34:26

:-D
En repulogep manias vagyok. Kisebb koromban, illetve egesz kb 20 eves koromig modelleztem is ugy 7-8 eves koromtol asszem. Mamanal egesz szekrenyek vannak tele a modelleimmel, es mivel Ok meg nem messze laknak Lorincen a reptertol, sokat jarkaltam ki gopziket nezni a kiserdohoz.
Most legszivesebben a Kecskemeti Repulonapokra mentem volna, de tul draga kiruccanas lett volna innen Zalaegerszegrol. Talan legkozelebb, ha visszakoltoztunk Pestre.
Budaorson is voltam egyszer repulonapokon, jo regen volt mar, akkor repultem eloszor. Egy kisgep volt, aztan pedig helikopperrel repultem. Az egy igazi elmeny volt, ahogy nem csak vizszintesen, hanem fuggolegesen is emelkedett. :-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.08.18. 21:14:15

Mi is voltunk tsaládilag egyszer Kecskeméten, a repcsi napokon, oszt valami libazavaróra fel lehetett ülni, amiben röptették a vállalkozó szellemű halálraítélteket :)
Én eleve elhatárolódtam, de a Gyerekeim ragaszkodtak az élményhez.
Na, majd' be trosáltam, mikor láttam, ahogy elindul, meg ahogy inog-binog ott fent az a lepukkant kóceráj, valami rettenetes percek voltak, s csak akkor nyugodtam meg ismét, amikor nagy puffogások közepette, lepattogott az anyafődre.
Azért a tavalyi törökországi repülőutam sem voltam felhőtlen, ha az égen nem is volt belőle 1 darab sem !:)

hacsaturján 2008.08.19. 11:28:33

semmi babám, semmi, az imént a magyar légierő büszkeségei, számszerint három darab gripen húztak el mélyrepülésben a házak felett, a nem létező kémények kissé meginogtak, eszembe jutottak a déli határt védő hajdani f-16-osok, azok is ölég mélyen röpültek, zajuk elnyomta a verőce irányábul érkező ágyudörgést, bár a tüzérségi villogások ettül még szépen látszottak az esti égbolton, a fene tuggya, képtelen voltam akkor a hallást meg a látást az esztétikum keretében kezelni, mindig eszembe jutott sztipán bácsi eszékrül, hogy, na várjál kisfiam, átmegyek a hátsó szobába, mert innen előrül nagyon lőnek a szerbek, aztán biztos nem hallod, hogy mit ugatok.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.08.21. 18:39:39

Én csak egyszer ülnék repülőre, h megtudjam, ott is van-e tériszonytatásom, mert bizony mondom néktek, a 2. emelettől felfele siralmas állapotokba szoktam kerülni, ha egy kicsit körülnézek.

Azt se értem, h Besenyei - túl az ötvenen - hogyan bírja ki a közel 10 g-t, mikor én egyet is alig, azt is csak akkor, ha pontszerű:-)))

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.08.21. 20:20:30

Malacka, attól garantáltan nem te leszel, aki beleszédül....!:DDD

Kricsa 2008.08.21. 21:18:26

A Sziget - szerintem legalább van valami ami viszonylag elérhető áron ad minőséget...
(Én a Sex Pistolsot választottam a R.E.M. helyett)
Sajnos már a PeCsa koncertek is drágábbak mint egy napijegy... (9-10e)
Mindenkinek ízlése szerint: engem pl a repülők vinnének sírba... vagy a techno...
A techno sajnos nem múlik el 1 hét alatt... csak az a baj, hogy meg sem próbálnak valami mást meghallgani!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.22. 19:40:37

Szerintem a techno nem zene, hanem kórtünet.
süti beállítások módosítása