HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

ZH

2008.08.23. 07:12 rokica

Ez igen! Erre számítottam! Bámulnak maguk elé, mint borjú az új kapura. Még nem tértek magukhoz az első megdöbbenéstől. Ezt a példatípust direkt nem vettük a gyakorlaton. Valamit a ZH-ra is kell tartogatni! Úgy teszek, mintha rájuk sem figyelnék. Hadd kezdjenek mozgolódni! Kovács már lapozgatja a könyvet. Azt hiszi, nem látom. Simán elkérhetném. De minek? Úgyis rossz képletet másolt ki. Úgyis elégtelent kap, és nem is voltam szigorú. Még puskázhatott is. Ah! Barabás rátalált a jó képletre. Legalábbis azt hiszi. De téved. A jó képlet nincs is benne a könyvben. Helyesebben benne van, csak hibásan. Nem véletlenül választottam ezt a példát. Itt ma mindenki egyest ír. Azért ülök én itt. Majd legközelebb rendesen felkészülnek. Akkor kapnak egy primitív példát, amit még egy általános iskolás is meg tud oldani. Éppen ez fogja megzavarni őket. Nem hiszik el, hogy egy osztás, meg egy szorzás az egész. Egy olyan képlet, amit még a kettesszintű általános iskolások is tudnak. Elbonyolítják majd az egészet. Aki pedig megcsinálja, azét meg majd azért nem fogadom el, mert nem általános iskolás módszerekkel kell dolgozni. Legalábbis a hallgatóknak nem. Megadtam azt a mennyiséget is, ami tévesen benne van a könyvben. Így nem gyanítanak semmit. Amúgy is több adatot írtam föl azok kedvéért, akik megszokták, hogy az összes adatot, amit megkapnak, föl kell használni. Addig osztanak, szoroznak, amíg ki nem jön a kérdéses mennyiség. Ez ma legalább öt elégtelent fog szülni. Helyes! Barabás kirakta a dolgozatát a pad szélére, a háta mögött ülő már másolja is. Szepesi meg leírta egy kis fecnire a példát és odaadta az előtte ülőnek. Nagyszerű! A várt sebességgel terjed az egyes. Horváth túl akar járni az eszemen. Jól felkészült a ZH-ra., a képletet is tudja. Már legalább öt perce készen van, és büszkén feszít. Na, nem sokáig. Számítottam rá, hogy nem lehet semmivel sem megzavarni. Ezért még tegnap délután felírtam a padjára a helyes összefüggést. Most szépen odaballagok hozzá és véletlenül észreveszem. Na, ez megvolt. Még neki állt feljebb. Nagyon elkanászodtak a mai fiatalok. Régen sokkal jobb volt. Nem kellett ennyit manőverezni. Csak a teljesen kész, hibátlan dolgozatokat fogadtam el, amelyek végeredménye is jó volt. Persze olyan adatokat adtam meg, s oly képletekkel kellett számolni, hogy logarléccel az atyaúristen sem tudta volna befejezni időben. De ezek a rohadt számológépek megnehezítették a dolgomat. Ám kifogni nem tudnak rajtam. Úgy látom, mindenki befejezte, beszedem. Így kell ZH-t íratni! Nem kell órákig veszkődni. Az egészet kijavítom egy perc alatt…

 

(ismeretlen szerző)

8 komment

Címkék: humor olvastam valahol

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr37628781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2008.08.23. 07:37:32

Szia, Jó reggelt kedves Rokica!

"A várt sebességgel terjed az egyes."

Milyen igaz ez a mindennapokra (is) Tetszik, hogy tettél, s teszel ellene naponta:-)

Gecc 2008.08.23. 13:00:50

Szia Rokica!

A telekommunikacio tanarom szemelyeben ismertem fel a szerzot.
:-D

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.23. 19:34:48

Kadves Jaegtoer, köszönöm a kedvességedet!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.08.23. 19:43:51

Geccem, nem irigyellek. Nekem is volt hasonló tanárom (tanárnőm). Igaz, hogy neki voltak kedvencei, azok sosem tudtak olyan lükék lenni, hogy legalább egy kettes ne adjon nekik, de én nam tartoztam a kiválasztottak közé. Mindig alám vágott, ahol csak tudott. Aztán egy nagy farbával keveredtem ki a kvászból. Belevágtam egy olyan szakdolgozat megírásába, aminek a bírálatánál, megvédésénél nem ő volt az egyedüli ítész - és a tét az volt, hogy ha kiválóan sikerül, nem kell írásbeliznem. Így is lett. A nőci fújt, mint egy rinocérosz, de nem tehetett semmit.
Igaz, az azóta eltelt hosszú évek sem tudják az emlékét feledtetni. Kiráz a hideg, ha csak a neve is eszembe jut.

jaegtoer 2008.08.24. 12:23:25

Szia Rokica!

Nekem fizikai kémiát tanított egy mérnöktanár. Rosszindulat nem volt benne, de a végeredmény ugyanaz lett.

A tankönyvünk egy kicsit elavult, egy kicsit nyomdahibás, meg egy kicsit hiányos volt.

Úgy íratott velünk "röp"dolgozatot, hogy feldobta a táblára a feladatsort, azután kiment a teremből, majd 5 perccel az óra vége előtt visszajött, előtte kopogott, s kicsit krákogott.

Nézhettünk, könyvet, füzetet, a szomszéd, megoldását, amit csak akartunk:-)

Az eredmény mégis vagy 17 db fa, 5-6 kettes, és egy közepes. Vidáman teltek azok az évek:-D Megtanultuk tisztelni a tudományt is és a fizikai kémiát is:-)

Azóta viccelődök holt komolyan a tárgyak megnevezésével, mint pl.: matemati, fizi, mintegy leharapva a ""kicsinyítő" képzőt"" a szóvégekről:-)))

Gecc 2008.08.24. 12:43:11

Elsoben a fizika tanarunk masodik felevben tolt egy rakas olyan anyagot elektrofizikabol, ami nem volt benne a konyvunkben. Felev elejen amugy errol mar lehetett tdni, mert bejelentette, hogy az ev vegen esedekes vizsgakra - mely felert egy szigorlattal, csak O vizsganak nevezte es az indexbe is csak vizsgakent kerult be - melyik masik konyvbol kell majd megtanulni pl a Schrodinger egyenletet. Nah hat abban a konyvben is csak sorok voltak rola, raadasul mas, altala nem emlitett konyvek meg mashogy nyujtottak az infot, mint amit O a vizsgan elvart volna. Ugyhogy a tobbi koregyenlettel egyutt - melyek ugyancsak nem voltak benne a mi konyvunkben - kb 4-5 olyan tetel volt, mely feketelyukkent terjedt szet agyunk amugy igencsak kihasznalt tekervenyeire. Ezen teteleket kihuzo szaktarsaink aztan eszerint is abszolvaltak a szobelit.
A mikrofonprobat igy tudtak volna a gyakorlat szintejere emelni: egyes, egyes... egyeeeees! :-D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.08.26. 10:14:08

"jaegtoer 2008.08.24. 12:23:25"

:)))

Hát naja!
Puskázni is tudni kell!
Nulla ismerettel se könyv, se füzet, se mások által megírt puska nem segít! Én sosem tudtam élni vele, bár írtam 1-2 alkalommal, ami, meggyőződésem, a felkészülés egyik egész klassz eleme :), de elővenni béna voltam, vagy gyáva inkább:)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.08.27. 20:06:14

Én sem tudtam puskázni soha. Mondjuk kb. 14 éves koromtól kezdve már nem is akartam, mert lesz*rt*m, hogy milyen jegyet kapok. Ha hülye vagyok, akkor kapjak egyest, mert azt tudom. (Azért zárójelben szeretném megjegyezni, hogy az eddigi szigorlataim hármasok lettek, na, de a háromból kettőre tkp. kevesebbet tanultam, mint 24 óra).
Egyébként volt olyan tanerőm, aki azt mondta, hogy lehet puskázni, otthon meg kell írni, ekkoraszor ekkora méretű papírlapot lehet hozni, arra kell mindent felírni. De ha ezt megcsináltad már, akkor mi a francnak a puska? :)
süti beállítások módosítása