HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hiába, no ...

2008.08.30. 20:00 rokica

http://rokica.blog.hu/2008/07/11/juhheeee

Dettó. 80-ból 75.

Most jöhetnek a népes bizottság előtt megteendő nagyok. Hiába, a papra élt, a para él, a para élni fog ...

:-)))

9 komment

Címkék: csak úgy

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr40641500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hölgyválasz · http://holgyvalasz.freeblog.hu 2008.08.31. 20:56:36

GRATULÁLOK!!!!! ÜGYI VAGY !!!!

Hát hiszen tutttam ééén, montttam ééén!:)))))

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2008.08.31. 23:18:54

Gratulálok, Rokica, csak így tovább, minden akadályt!
A para az meg olyan, amilyen. Tudom én! De nem is baj. Valahogy ettől a parától lesz emberi és kedves és kiküszködött és megérdemelt. Tudom, más szitu, de állítólag az igazán nagy színészek sok-sok színpadon töltött év után is ugyanúgy lámpalázasak előadás előtt. Pedig tudhatnák, hogyha már oly sokszor sikerült, akkor most is fog. És mégis...

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2008.09.01. 09:10:57

Igazán drágák vagytok, de a feketeleves még hátra van. Attól rettegek elejétől fogva. Jó, nem akarom tagadni, hogy a többitől is dzsemes volt a liberóm, de ott tudtam és megértettem, hogy azokról szól az a végzettség, azt szándékozom birtokolni, hát tudni köll, oszt annyi. Ellenben mi a szentszarnak nekem államigazgatás és EU-konformitás? Ha arra vágytam volna, akkor elmentem volna jogásznak, vagy könyvelőnek és most kőgazdagra keresném magam (mások zsírján). Persze, ez enyhe túlzás, mert – mint ahogy most is – képtelen vagyok ezt a sok süketelést a fejembe tölteni.
Az részletkérdés, hogy ez a vizsga negyedrészét teszi ki (25%). 50%-még karó. Tehát, ha a többiből brillírozok, akkor sem vagyok jobb hármasnál. Mellesleg, magamat ismerve a brillírozás kizárt, mert – mint most is – idegességemben elnézek dolgokat, még ha tudom is. Most is azzal veszítettem három pontot, hogy az első kérdésnek a második felét egyszerűen nem vettem észre. Mint aki megvakult a mondat közben.
Ám, ha ebből bukom, akkor buktam mindent.
Korábban – Hölgyválasz biztosan emlékszik – azt írtam, hogy készítek puskát, mert szinte mindegy, hogy azért vágnak ki, vagy azért, mert nem tudom. Nos, közben rájöttem, ebből NEM LEHET puskát készíteni. Legalább harminc oldal lenne. Meg aztán ciki is, ha az embert csaláson kapják. Nem?

jaegtoer 2008.09.01. 19:31:44

Szia Rokica!

Grat. Hajrá!!

...feketeleves... feketeleves... Desszert! Rokica Desszert!!!

Amúgy elsőre mér a papra gondoltál? ...és ha pap, akkor inkább misebor... tudod:-)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.09.01. 20:13:32

Mert nemcsak olvasni nem tudok, de írni se!
Mehetek a kukába?
:-)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.09.01. 20:19:19

Miseborról jut eszembe:
Naponta próbálom magam tuningolni ginko/gingko kivonattal. Propoliszos extractum, ami ugye, enyhén alkoholos. Én meg nem bírom a szeszet. Így aztán bár nem nagyon tudok tanulni, de legalább röhögök rajta.

Gecc 2008.09.02. 10:19:19

Rokica

Gratulalok ujabb szerzemenyedhez, ha lehet igy hivni. :-D

Ha csalason kapjak az embert... noshat nalunk ez ugy mukodott, hogy a banda kb 90%-a puskazott. Innentol kezdve fennallt mindig a kerdes, hogy ha elkaptak (engem amugy sosenem, illetve egyszer szakkozepben. Akkor odaosont az ofő. a hatam moge, adott egy hatalmas tockost, a masik kezevel meg kozben kirantotta a padbol a fuzetem, oszt rohogott. Az egesz osztaly ugyancsak. :-D De nem kaptam karot, csak nem volt mibol puskazni a tovabbiakban. :-D ), szal ha elkaptak, akkor miert pont engem, es miert nem a masik 120-bol valakit, amikor mindenki ugyanakkora hevvel tolta a ZH vagy vizsgafeladatokat a padba vagy mashova rajtett puskarol. Na ezert volt ciki. :-]

jaegtoer 2008.09.02. 17:31:54

Rokica Kedves!

"...Én meg nem bírom a szeszet." ...akkor próbálkozz...se_*el:-DDD

Mert pihentet, felüdít... és különben is....:-)

Bocsi, de Hölgynél is pont ilyen vicces dolog ugrott be:-)

Más:
"rokica · (2008.09.01. 20:13:32)
Mert nemcsak olvasni nem tudok, de írni se!
Mehetek a kukába?"

Rokica! Megtiltom!!! Egyik se!!! Inkább a se_*

*_ = x.

:-))))

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.09.03. 12:55:06

"se_*"? Azt most a nyakamon hordom.
süti beállítások módosítása