HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

"A Föld kering, a Nap korong."

2009.01.14. 20:00 rokica

Úgy beszélgettünk pszichopapával, mintha már ezer éve barátok lennénk. Én bőgtem, ő pedig a szeretetével ölelt körül. Egy tündér. Írt fel gyógyszereket, amiket jó ideig szednem kell majd, de cserében – ha nem vigyázok – meg fogok hízni tőlük. Mekkora hurrá! Aztán megsúgta, hogy nincs is nekem semmiféle bajom. Ezt az egészet ők, agyászok találják ki, hogy legyen sok betegük. Ha nem hiszem, kérdezzem csak meg bármelyik szcientológust! Mindenesetre lefixálta a következő randink dátumát. Hátha mégsem Xenu mellett döntök.

Frizi komám! Mér' vagyok itt?
Szeretnémé Naztunni!
Elfogott egy rossz érzés
oszt nemme rekkel alunni?
Esetleg az emberiség
nagy szellemi fokában
saját köbcentimhez képest
nagyon magas raszálltam,
s a tűző nap sugarában
megolvadt a szárnyam,
csak mert csájníz pévécé vót,
felhőkhöz kozmáltam?
Ne örvendjetek káromon
szőrös szívű májjal,
lehoz majd egy deli vihar
még vadabb homállyal!


(Venyerin)
 

 

1 komment

Címkék: vers kis testi huba venyerin

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr19879293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veny 2011.01.02. 01:26:37

Hogy miket talál az ember, ha ráguglizik magára... :)
süti beállítások módosítása