HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Múkoggyá' mán!!!

2009.01.20. 06:30 rokica

Olyan jó lenne, ha Uri Geller elém állna, szúrós tekintetét rám szegezve, széttárt ujjakkal felém mutatva hangosan kiáltaná a fenti varázsszavát. Mert abban a pillanatban legalább ötven százalék esélyem lenne arra, hogy elmúljon az aktuálisan benyalt influenzám. (Igaz, annak is ötven százalék a lehetősége, hogy ettől sem múlik el: igen-nem; fifty- fifty). 

 

Maradnak tehát az én boszorkányolásaim. Ilyen pl. esténként a méregtelenítő sófürdő.
A sófürdő koncentrációja minimum 1%-os legyen. Egy normál nagyságú fürdőkádnál (kb. 100 l) szükség van legalább 1kg kristálysóra. Tegyük a fürdőkádba és engedjünk rá kevés forró vizet. Használjunk kősót, vagy tengeri sót, csak ne finomítottat és vegykezeltet, mert abban mindenféle tapadásgátló és ki tudja, mi minden egyéb anyag van (fluorid, jód, arzén, cián, patkányméreg…), ami per pillanat nem hiányzik, nekünk elég az egész cuccból a nátrium-klorid. Nem baj, ha szürke lesz tőle a víz. Ha a só feloldódott, engedjük tele a fürdőkádat jó meleg vízzel és áztassuk bele megfáradt, elgyengült korpuszunkat.
A fürdés időtartama legalább 20-30 perc legyen (persze, én szeretem ezt felszorozni hárommal, néggyel, attól függően, hogy mennyire köt le a könyv, amit ilyenkor magammal viszek). Ezután pihenjünk fél órát, de ha ügyesen estére időzítünk, akkor át lehet szunyálni az éjszakát.

A másik csodaszer a frissen reszelt gyömbérből készült forró tea. Először, amikor megkóstoltam, úgy éreztem, bármikor tüzet lehelek az alágyújtósra, de később mániámmá vált és most már meg sem érzem, hogy csíp. Sőt, a reszeléket is meghamikázom. Mire is jó? Kapok tőle levegőt és kiválóan feloldja a torkomban lakó egeret. Volt úgy, jó másfél éve, hogy kénytelen voltam gégészhez fordulni, mert állandóan éreztem, hogy hurutos a légcsövem. A dokinő megnézte, hümmögött, hogy látja, majd felzabáltatta velem a fél patikát különböző gyógyszerek, vegyszerek és kegyszerek formájában. Ám a hurut nem múlt a jó égnek sem. A bioboltos néni pedig, végighallgatván a szitkozódásomat, csak annyit mondott: gyömbér. Frissen, reszelve, teának. Gondoltam azon már ne múljék, akkori elkeseredésemben, ha szárított teveaszart ajánlott volna, talán azt is elfogadom. Elmentem a piacra és vettem gyökeret. Mikor hazavittem a kedvesem elkészítette, mert én látni sem akartam, milyen méregpohár jut majd sorsomul. Talán a harmadik nap reggelére kutya bajom sem volt.

Rajta hát, már két napon túl vagyok!

5 komment

Címkék: kis testi huba

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr58891153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hacsaturján 2009.01.21. 19:20:42

a győmbér győkér rágcsálása abból a szempontyból is feletébb javallt, hogy elveszi a kellemetlen szájszagot sőt, mitöbb társaságban nyugodtan pukizhatunk szépen, csendesen, legfeljebb egyesek dícsérni fogják a füstölőnket akkor is, ha nincs is olyanunk.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.22. 08:55:37

Hacsa :))))

Rókica, kipróbálom a gyömbért ígérem, ha torkomat szorongatja bármi, / Apropó! Fletó fojtogató politikája ellen nincs valamid?:)/egyelőre úgy néz ki, hogy szükségtelen, hála az Égiekenek, évek óta nincs bajom, leszámítva egyik lumbális csigolyám apró kitüremkedését, mely még ippegcsakhogy nem sérv, de néha, 1-1 rossz mozdulatot követően, kegyetlen fájdalmakat okoz.

Na de a fürdőzés, a napi gyors zuhizás gyakorlatát tényleg áldásosan szakítja meg, lassan a legkellemesebb órának élem meg én is, pocolás a teljes nyugiban, a körülölelő melegben, ja és a könyv, igen!:)))

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.22. 17:41:48

Ja! És a gyöm - béremelésemre is kaphatnék tippeket?:)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.01.23. 10:50:01

@hölgyválasz:
Persze, hogy kaphatnál! Egy Kicsit még tovább hülyülök és akkor akár politikus is lehet belőlem! Akkor megpályázom a pénzügyéri posztot, mer'hogy matekból is csapnivaló vagyok, tehát tök jók lesznek a képességeim.
Hofi után szabadon:
Rókica majd a pénzre ügyel, ami nincs, senki nem viheti el ...

liidiiia. 2009.01.26. 20:37:36

szia rokica. a sófürdőnek én is nagy híve vagyok. én nem tudok a kádban olvasni, meg ennyi időt nehéz nyugton töltenem így egy kis térben, ezért aztán zenét hallgatok. és ha nagyon izgága vagyok, akkor ruhástul ülök bele a forró vízbe, mert amúgy 5 percenként kiugrálok belőle (valami halaszthatatlan eszembe jut, ilkyenkor törölköző magam köré, és kirohanás a halaszthatatlan mijatt...). nadeha ruhában ülök bele a forró vízbe, akkor az annyira csöpög, ha kiugrok, hogy aztat már meggondolom...

a gyömbért mint fűszert nagyon szeretem, de ilyen módon még erről nem hallottam. majd kipróbálom.

én ilyen esetekben az operaénekesek trükkjét ismerem garattisztításra :-D ,ami is 1 tejfölbe min 4-5 nagy gerezd fokhagyma belenyomva. előtte enni kell, hogy a gyomrot azért ne marja széjjel, de ez nagyon ütős gyógymód. :-)
süti beállítások módosítása