HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Anyám, borogass!

2009.02.27. 12:00 rokica

Az alábbi szövegű levelet kaptuk tegnap (változtatás nélkül másolom be, csak a nevet írtam át benne):

Sent: Thursday, February 26, 2009 8:31 AM
Subject: Meghívót kinek küldhetem?

 

Tisztelt cím,

 

én egy finn irodabútor cégnek vagyok az értékesítési igazgatója szeretnénk egy tavaszi sajtó reggelit tartani az új bemutató terműnkben ahol skandináv design kapná, meg a főszerepet kérném, hogy javasolja, kiknek küldhetünk meghívót az Önök cégétől. Tervezők, újságírók, szerkesztő stb... Előre is köszönöm az együttműködést.

 

Üdvözlettel,

Magyar Leánynév
Sales Director
….. Hungary Kft.

Kíváncsiságból megkerestük az illető hölgyet egy közösségi oldalon. Nem csalódtam. Köldökig dekoltált, ékszerekkel teleaggatott, festett szőke hajú. Mellesleg erős, egy pohár pezsgővel a kezében. Jobbján a (nyilván) főnök. A képaláírás: "Gáborral limuzinban"

… Innentől értem az ÉRTÉKESÍTÉSI IGAZGATást. A minimum 8 általános, az valószínűleg nem volt meg.

 

1 komment

Címkék: bakker

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr17969576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.03.01. 06:25:39

A mellbedobás tekknikáját azér' a pár centiért találták ki...Az állásinterjú nyilván ezen múlt.
Ha már tartalom nincs, legalább forma legyen.

Pezsgőzni egy limuzinban meg még egy hülye is képes Gáborral, vagy anélkül.

Bár ami azt illeti, értékesíteni egész jól tudhat.
Ha nem is a finnekét, de a saját "cuccát" mindenképp!

süti beállítások módosítása