HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

„Álmomban két macska voltam” (3.)

2009.05.23. 08:00 rokica

agyrajáratás:

Az orvos is emberből van, csak többnyire fehér köpenyt hord.

Az a doki, aki guvadt szemekkel, üres tekintettel, magában dumálva járkál a folyosón – de nem folyik a nyála –, az nem biztos, hogy hülye, lehet, hogy csak harmadik napja ügyel és még egy nyomorult pohár vizet sem tudott inni.
Ugyanez nyálfolyatás esetén megkérdőjelezendő.

Az a doki, aki egy alkesz, egoista, fennhéjázó baromnak néz ki, az valószínűleg egy alkesz, egoista, fennhéjázó barom.

Az ápolónő nem a cselédünk, hanem egy kétlábon járó gép, aki megfürdet, tisztába tesz, ha úgy adódik, ötször kihúzza és visszadugja a karodba az infúziót – és minden esetben hálás, ha megköszönöd neki (és itt véletlenül sem borítékra gondolok), hogy segít rajtad. Ha nem köszönöd meg neki, akkor is zokszó nélkül megteszi ugyanezt, de nem mosolyog.

A beteget nem ér kiröhögni, ha műtét előtt elmondja a dokinak, hogy bármi baltörténés esetén szeretné a szerveit felajánlani azok számára, akiknek szükségük van rájuk.
Nem ér azt mondani, hogy egy epeműtétbe nem szokás belehalni, mert én láttam már olyat, hogy egy élsportoló nem ébredt föl az altatásból.
Meg láttam már karón varjút is.

A csoki akkor a legfinomabb, amikor tiltják tőled.
Olyan, akár a japánoknál a fugu. Tudod, hogy könnyedén lehet tőle problémád, de akkor is enni kell belőle. Muszáj.


 

7 komment

Címkék: emberkert kis testi huba

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr781137813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2009.05.25. 21:55:58

Szia!
Örülök, hogy jól vagy Rokica! Igen helyes, hogy kihajintottad a kavicsokat:-)

Nagyon tetszett az érettségis posztod. És megható szépen írtál Mikszáthról. Meg is érdemli!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.05.26. 10:52:02

@jaegtoer:
Köszönöm, drága Jaeg!
És külön köszönöm Neked, hogy ellátogattál a rókakotorékba. Már igazán kezdtem ráunni – saját magamra.

jaegtoer 2009.05.26. 20:32:20

Ó, kedves Rokica, én köszönöm! Jó a posztjaidat olvasni, és el-eltűnődni régvolt, vagy nagyon is mai, időszerű dolgokon. Tudod a szelíd róka varázsa, az nagyon "ül".

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.05.27. 12:11:22

@jaegtoer:
Szelíd? De drága vagy! Mindenesetre, epés nem vagyok és soha nem is leszek többet, az már biztos.
:-)))

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.05.27. 12:23:11

@jaegtoer:
És képzeld el, Petőfiből írásbeliztem. Na, mit szólsz? Létezik nálam nagyobb mázlista? Hogy mit írtam, arra nem, de arra emlékszem, hogy csak kértem az újabb papírt, csak kértem és kértem. A három-négy kötelező helyett az enyém lett, vagy huszönöt oldal. Szerintem, végig sem olvasták. Azt tudom, hogy négy óra volt rá és én mindet kihasználtam. Egyszerűen nem tudtam le sem lőni magam.

hacsaturján 2009.05.30. 06:57:20

írásbelin nekem annak idején a razglednicák 4. jutott, nu, egy füzet keretében fejtettem ki a véleményemet arról a szomorú tényről, hogy a razglednicák 4. önmagában nem tétel, csak utolsó stáció, kaptam is a dolgozatomra egy kettest, mivel nem a tételnek megfelelően végeztem a dolgomat, valamint azért is, mivel jóval túlléptem az engedélyezett keretet, akkor azt mondtam magamban, hogy szépen kapja be az egész érettségi, viszont a szóbelin adyztam egy jókorát a hortobágy poétájával, a németh laci bácsi csak vigyorgott, aztán a végin azt mondta, hogy meg vagy dícsérve, kisfiam, akik az írásbeliddel meg úgy bántak, szégyellhetik magukat, de ezzel te ne is törődj! talán ezért is maradtam továbbra is jó viszonyban a magyar irodalommal, mígazonban vannak bizonyos fenntartásaim. mintegy illusztrációképpen, gyermekeim egyikének megygyűlt a baja az antigonéval, mivel nem volt képes megragadni a vörös farkincát, így aztán rászántuk a délutánt egy közös elemzésre, mely során közösen rámutattunk arra a szomorú tényre, hogy a gondolatok továbbra sem élvezhetik a vámmentesség előnyeit, majd a gyermek néhány röpke óra alatt olyan esszét talált rittyenteni, hogy kénytelen voltam kalapomat magasba dobálva ünnepelni az ő tehetségét, mely kalapot csak magamban dobáltam azért, kifele némi torokköszörüléssel csak annyit mondtam, hogy aham. nos, csöppem másnap bőgve jött haza a suliból, mondván, a pedagógus nyilvánosan lealázta őt, hogy még egy ilyen kis firlefrancnyi antigoné farkincáját sem volt képes követni egy igazhitűnek tetsző írással. a kritika eredményeképp a gyermek szent fogadalmat tett, hogy ezek után velem többet semmit nem fog megbeszélni, s toporzékolva kérte tőlem számon az ő eredménytelenségét. mi mást tehettem, bűnbánóan behúztam fülemet, farkamat, majd egy óvatlan pillanatban kiloptam táskájából a füzetet, újfent elolvastam a dolgozatot és megint kurvára büszke voltam.

liidiiia. 2009.06.03. 19:21:33

szia rókica, erősödj meg gyorsan. kívántam ám neked jót, amikor csak olvastam, naés most is sok-sok jót!!!! nem volt kedvem blogolni egy ideig, azt éreztem, hogy egy időre elég, dehát periodikusan mindennel van ez így időnként. deviszont sztem olyan jó, hogy vannak blogok.

érdekes volt, amit az altatás utáni ébredésről írtál, és érdekes vala végiggondolni ez alapján a sajátot is.

hülyemagyartanárból nekem is jutott, meg nagyon nagyon jó is. nekem, amikor cc. 8 éves gyerek formájába voltam sorsilag az életbe ágyazva: azt a krikát írta be a hülye-kategóriás agyartanár, hogy túl sokféle jelzőt ismerek és használok, és ezért csak 4-est ad...
haha :-DDDD

és az Ady verset is jó volt olvasni... ráadásul pont ezen a témakörön gondolkoztam éppen. :-)
süti beállítások módosítása