HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Van Cicc

2009.08.23. 15:49 rokica

 

Island de Sankt Martinban, a Duna parton sétálva, egy sötétes szőrcsomót láttunk a kis sétány közepén. Jobb híján épp egy fél hullott szilvát falt, gondolom, a cukros íz miatt.
Ahogy közelebb értünk hozzá, kinyújtotta a valamiféle ropihoz hasonló végtagjait és kicsit odébb lépett, egyik szemét a szilván, a másikat pedig rajtunk tartva. Akkor jöttünk rá, hogy egy macskakölyök áll előttünk. Az összes inát megfeszítve bújt volna a bozótba, de ereje nem lévén, nem tudott áttörni az ágak között. Elkeseredetten nyávogott. Mivel a húgocskám volt a legközelebb hozzá, lehajolt érte, és mint egy anyamacska szokta, elkapta a grabancát. A jószág nem sok ellenállást tanúsított. A bőrén belül, szinte csörögtek a csontocskái, az egész cicagyerek nem volt több tizenöt - húsz dekánál.
Mi legyen most? – merült fel a költői kérdés, holott mindannyian tudtuk, ha a poronty megmarad, megtalálta Amerikát, viszem haza magammal.
A kertben aztán alaposabban megnéztük. Kislány cica, girhes, beteg. Egyben bíztam, a kilenc életéből ez még csak az első és lesz olyan szívós, hogy túléli. Azonnal állatorvost kerítettünk, aki – az ünnepek ellenére – másnap reggel hajlandó volt fogadni bennünket. Picit lemondóan tekintett végig az apróságon, amikor meglátta, de adott neki antibiotikumot, algopyrint, mert mint mondta, a kölöknek nagy fájdalmai lehetnek. Kérdeztem, mennyi idős lehet a cicc, de arra nem tudott konkrét választ adni, csak annyit, hogy valószínűleg két hónapos, esetleg három, de a sanyarú körülményei, a csont és bőrsége miatt nem lehet még csak be sem határolni. A fogacskái sem kopottak, de mitől is lennének azok, a szilvától? … majd összekészített még három adag injekciót, amit a következő napokban kell beadnom.
Amióta hazajöttünk a csepp manócska eszik, alszik és kommentál. Be nem áll a szája. Mindamellett olyan szeretet lakozik benne, amilyenre ember csak ritka esetekben lehet képes. Ha észre veszi, hogy leülök, netán ledőlök az ágyra, már jön is és bújik belém. Azt hiszem, én is megtaláltam Amerikát…

A „keresztségben” egyébként a Bastet nevet kapta a macskaistennő után, de nekem csak gyöngybogaram, csipetfalatom, aranycicababám.
Péntek nevű macskám már volt régebben, de olyan bugyután hangzott volna az, hogy „Csütörtök”. Amikor még nem tudtuk, hogy fiú, vagy lány, akkor úgy gondoltuk, hogy mivel Szent István napján hozott bennünket össze a sors, ha fiú, Pistinek fogjuk nevezni. A Nyúl így is hívta – és azóta is jobban reagál erre, mint a saját nevére.

Pillanatnyilag úgy tűnik, jobban érzi magát. Már akkora a kis pocija, mint egy hordócska. Egyfolytában eszik és nemcsak a saját kajáját, de az én vacsorámba is előszeretettel pákosztoskodik bele. Kakilni még nem kakilt, ez aggodalommal tölt el. Nem merek neki hashajtót adni, mert a doki szerint végzetes lenne rá egy hasmenés. Remélem, rendbe fog jönni.

Szóval, a rókának csütörtöktől van cicc.
 

22 komment

Címkék: életméz

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr461332841

hacsaturján 2009.08.24. 08:07:09

naszóval, a maccsal kapcsolatban, aki részemről a bastet, aki nem malvin és nem is pisti nevet fogja elnyerni a keresztségben az alábbi közlendőim vannak:
a név választással kapcsolatban előferdült a fekete nyíl, bunyós bálint, ördögfióka, cincimanci, ebadta elnevezés is, vagyis röpke , néhány óra alatt vált belőle kis csontkollekcióból igazi, veszedelmes macska kölök, ha szabad ilyet mondanom: egy kis macska gamin, akinek hirtelen lett egy rókája meg egy nyula. ez van. az oltásra rá se bagózik, ha nem eszik vagy alszik, akkor szertelenkedik, szélhámoskodik és verekszik, ahogy ez egy korban hozzáillő macskakölökhöz illik, vagy méginkább.

hacsaturján 2009.08.24. 08:08:34

(mindez, úgy alítom, a fotóról kiderül)

hacsaturján 2009.08.24. 08:13:02

@hacsaturján:

eredetileg harlequinnek hívnák, csakhogy cica a lelkem, de ez még nem jelenti azt, hogy a "bunyós bálint" titulus ne lenne igaz. borzasztó egy szélhámos!

sünibaba · http://dosszie.blog.hu 2009.08.25. 09:46:40

Nincs is jobb, mint egy befogadott kisállat...
Kívánom, h sok örömöd legyen a cicában! A cica meg biztosan jól fogja érezni magát, és boldog lesz, h otthonra talált.

hacsaturján 2009.08.25. 10:28:16

ma reggel elslattyogtunk a cicával az állatorvoshoz, mert kiváló étvágya ellenére nem termel kakit, illetve csak valami híg löttyöt tud produkálni, no meg az orvoshoz történő menetelés előtt egy kissé megrágott pezsgős üveg dugó darabot. a dokinál őkelme egyedül préselte ki magát a szállító doboz résén át, mire a doki csak annyit mondott, hogy: jaj, de szép kis állat! alaposan megvizsgálta, aztán mondta a verdiktet: a cicának kötelező paraffin olaj reggel-este, mert ki tudja, kóbor cica korában tán atomtengeralattjárót is evett. vizsgálat közben a cica kötelességszerűen megkarmolta és méltatlankodva leanyázta a jó doktor urat, majd dorombolt is neki egy kicsit, csakhogy ne érje szó a ház elejét. hazaérve kiugrott a dobozból, falatozott kicsit a nagy ijedségre, aztán magára borította a mackóját és most aluszkál a lekem, persze előtte én is megkaptam a magamét. itt tartunk most.

hacsaturján 2009.08.25. 10:33:01

azt elfelejtettem mondani, hogy amikor a doki a kórlapot töltötte ki és rákérdezett a cica nevére és én mondtam neki, hogy a macs a bastet, aki nem malvin és nem is pisti névre hallgat, akkor kissé idegesen a mobilja után kezdett nyuládozni, végül megegyeztünk, hogy az okmányra csak a bastet név kerüljön és tulajdoképpen én sem harapok.

liidiiia. 2009.08.25. 14:19:52

:-))))
üdvök a 4lábúnak akkor :-)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.08.26. 11:32:07

Már van gyakorlatom az állattartásban, a befogadottakban is, meg a szerzettekben is. Eddig úgy gondoltam, hogy macskológiából, az összes fifikájukat beleértve képzett vagyok.
Mégis, ez a kis firlefranc pillanatok alatt a mancsocskája köré csavart. Nagy valószínűséggel már az elején – csak nekem nem volt kellően fülem rá – elmagyarázta, hogy hiába vagyok én egy nagy behemót, ő pedig hozzám képest csak kétmaréknyi életke, hiába tudok visszaélni a testi erőmmel, aminek a segítségével elrabolhattam őt, azért még nem úgy vannak ám a dolgok, ahogy azt én elképzelem. Nagyon jól tudja, hogy miben mesterkedem, mire megy ki a játék, de jobb, ha tudomásul veszem a Napnál is világosabb tényeket:
Nem nekem (és a Nyúlnak) van kiscicánk, hanem neki van egy rókája, meg egy nyula. Ameddig jó rabszolgák vagyunk és a kedvére teszünk, addig meghagy minket a képzelgéseinkben, de ha túllépünk egy határt, akkor bizony meglesz a kellő "jutalmunk".
Tegnap például besértődött, mert a Nyúl nem viselkedett megfelelően. Orvoshoz cipelte, ráadásul egy sötét, hülye papírdobozban (a doki megkapta a magáét, ezt ne is részletezzük). Otthon aztán egész délután nem volt hajlandó szóba állni az "apagazdával". Estére megenyhült, kedve kerekedett egy kis bunyóhoz, de sajnos, akkor pedig én voltam a mesüge. Vittem a szobába a frissen száradt ruhákat, nem néztem a lábam elé, a Nyúl pedig épp akkor szólt, hogy vigyázzak, amikor már sikerül kapásra vennem a cicernyákot. Na, lett nagy világborulás. Szemmel láthatóan rettegett a brutalitásomat tapasztalván és bárhová is mentem, ő rohant a lakás másik végébe előlem. Amikor sikerült fülön csípnem és engesztelő simogatások közepette, könnyezve bocsánatáért esdeklő szavakat suttogva mea culpáznom, akkor nagy nehezen eltekintett a további megbüntetésemtől...

lapi 2.1 2009.08.27. 20:39:26

:D biztosan sok örömötök lesz vele, az meg még biztosabb, hogy nagyon jó helyre került a cicc. :DDD

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.08.30. 10:58:48

Ó, de aranyos a kis ártatlan...
Csodás, hogy Hozzád került, ( azaz inkább csodás vagy, hogy felkaroltad ) jobb helyen nem is lehetne, mint Nálatok!

Amúgy meg úgy néz ki, mint egy szfinx macsek, nem véletlenül éreztem ki a poszt címből a nemes csengést, a Van-ból egyenesen a Von Ciccre asszociáltam:))

"Nem nekem (és a Nyúlnak) van kiscicánk, hanem neki van egy rókája, meg egy nyula. Ameddig jó rabszolgák vagyunk és a kedvére teszünk, addig meghagy minket a képzelgéseinkben,..."

:))))

Micsoda mázlista, hogy egy melegszívű, szelíd Rókához, és egy vegetáriánus Nyúlhoz került, vegzálás kizárva.
Hotelszolgálat ingyér, welness és egyéb extrákkal, úgy mint simogatás, cirógatás, stb...:)
Sok ember cserélne almot vele!:)

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2009.09.01. 17:57:39

De aranyos kis kófic..! :)

Annak idején mi is 3 cicát fogadtunk be, egyiket én találtam, kicsit jobb állapotban a buszmegálló melletti árokban.

Remélem, minden rendben vele!

És sziasztok Rókica, Hölgyi és mindenki, rég jártam erre! :)

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2009.09.01. 18:01:07

Ööö... bocs az Offtopicért, de mi van Hölgyi blogjával, kerestem, de csak egy szigorú üzenetet találtam... :o

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.09.01. 19:28:30

@Zöldfül:
Szia, Barátka! Tényleg régen láttalak, hiányoztál!
Hölgyi linkje itt érhető el:
holgyi.freeblog.hu/

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2009.09.01. 19:59:50

Köszönöm, nem is értem, miért nem találtam...

A cicc nagyon emlékeztet az én Bonifácomra, neki is ilyen irdatlan nagy fülei voltak, mikor megtalálta a főnököm és én hazavittem :)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2009.09.02. 20:03:52

Én is a Zöldfül vagyok :) Csak lusta voltam átjelentkezni.

Kakilt már a kisvacak? Amivel lehet segíteni székrekedés esetén általában - bár kölyökmacskánál nem tudom, szabad-e - egy kis paraffinolajat venni a patikában és egy kiskanállal beadni neki egy keveset.
A másik módszer - tudom, kicsit gusztustalannak hangzik, de tényleg így van - ugye az anyamacsak szokta nyalogatni a végbelüket azt hiszem, hogy valahogy segítsen, ha szorulásuk van, úgy hallottam, hogy parafinnolajos vattacsomóval gyengéd masszírozgatni kicsit a popóját, ez szintén segíthet, bár azt hiszem ő ezt nem díjazná nagyon...

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.09.02. 20:35:43

@Daily Shark:

Tudom, hogy Te vagy! :-)
***
A doki is azt mondta, hogy paraffin olajat adjak neki. Csak mégsem tudom, hogy mitévő legyek, mert első időben megkínáltam tejjel - akkor mindenhová odapecsételt. Amikor megvontam tőle, akkor elég nagy volt a felháborodása, de azóta megint nincs végtermék. Most nyers marhahúst eszik, akkora a pocija, mint Döbrögi uramnak fénykorában. Bízom benne, hogy egyszer csak ki kell jönnie az afriknak. Még asszem, várok egy napot, aztán kapja az olajat.
A popója (és környéke) bizerbálását valóban nem díjazza, mert amikor betegen megtaláltuk, iszonyatosan fájdalmas női bajai voltak és még emlékszik rá.
***
Nekem is volt egy Bonifác nevű macskám. Gyönyörű, vörös, félperzsa volt. No, nem annak készült (mármint hosszú szőrűnek), de ugye, az ősök félrelépései...

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.09.02. 20:40:43

Egyébiránt ennyi szeretetet még soha nem kaptam állatkától, pedig a régimeknek is én voltam az Isten. Mindenhová kísér, ha leülök, azonnal mellémbújik ... és apró puszikkal ébreszt. Nem nyalogat, hanem finoman hozzám érintgeti a kicsike orrocskáját, aztán az arcomhoz simítgatja az övét. Szégyen, vagy nem, de szerelmes vagyok belé. Teljesen levett a lábamról.

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2009.09.02. 22:02:13

@rokica:
:) Ilyenek ők :)))
SZerintem megpróbálhatod egy egész kis adag paraffinolajat, az más mint a tej, nem zavarja meg az emésztőrendszert, csak "megolajozza", hogy könnyebben átmenjen rajta a táplálék, meg a végtermék.

Ja, úgy emlékszem, szeretted néhány zenémet - most van egy rakat friss, új, ihol ni:
www.4shared.com/dir/18222138/c606d54e/songs2009.html
Nekem most a Csendrege a kedvencem, ha mondhat ilyet az ember a saját zenéjéről :D

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.09.04. 07:31:15

@Zöldfül:
Megkezdtük a paraffinolaj adagolását. Ízlik neki - mégsem csomagol ki.

***

Hallgattam már korábban a zenéket, ahogy láttam Hölgyinél, hogy írtad. Nos, én is csak ismételni tudnám, amit ő mondott.
A Csendrege tényleg nagyon jó. A Krízis viszont nem az én világom, de megértelek.

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2009.09.04. 11:52:54

@rokica:

:((( Aggódom szegényke miatt... remélem, azért csak jobban lesz.

------------

A Krízis sajnos valós élmény, amikor megcsináltam, tényleg ilyen teljes zűrzavaros kavargás volt bennem, és ez segített kicsit rendet tenni benne. :)
Ma feltettem egy újat, Vallomás néven, ez egy nagyon vidám és poénos valami, egész más mint amit eddig csináltam, bár szerintem neked nem jön majd be... :)
Kicsit kómás vagyok, mert reggel 6-ig csináltam és csak 3 órát tudtam aludni.
Ja, írtam a másik blogodba, tetszett! Kár, hogy eddig nem láttam... :)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.09.04. 16:50:52

@Zöldfül:
Méghogy nem jön be! Bérletet akarok Zöldfülre!!!
***
A másik blog? Totális érdektelenségbe fulladt. Pedig jó ötlet lett volna V.É.D.-től. Ő indította, én csak meghívást kaptam.

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2009.09.04. 17:15:10

@rokica:
Khmm, pirulok. Jólesik hallani. :)
Nem tudom, miért, de mostanában nagyon term(el)ékeny vagyok, egy éjszaka - egy zene. :)
Amikor még elindultam felfelé a Csaba utca lépcsőjén este, csak a basszus brummogott a fülemben, és még csak nem is így, aztán elkezdtem játszani, és véletlenül fogtam két olyan hangot, amire azt mondtam, hű, ebből de jó lehetne, és aztán ez lett belőle :)
-------
Szerintem lenne érdeklődés rá, csak jobban kéne promótálni. :)
Egy kis fikázás, egy kis szex valamelyik cikkben, és máris kikerülhet az Index címlapra. :)
-------

Hogy van a kismanó?
süti beállítások módosítása