HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Szívemből szóltál, pajtás, bár ne tudtad volna tenni!

2007.09.17. 10:11 rokica

"Gyurcsányról pedig nemcsak az derült ki Őszödön, hogy szeretne csinálni valami nagyot, csinálni egy másik országot. Az is, hogy kiválóan el tudja játszani a semmit."
http://index.hu/velemeny/eheti/eltevedtlova/

I remember it to this day:   2006. jún. 28., szerda

http://www.nol.hu/cikk/408891/

"Nem hazudtam, de nem bontottam ki az igazság minden részletét" (Gy. F.)

De igen, hazudott, Miniszterelnök úr! Az igazság eltagadása a szememben egyenlő a hazugsággal - és számomra nem létezik politikai és hétköznapi erkölcs. Én egy hétköznapi ember vagyok, aki az Önök kezébe tette voksával együtt a bizalmát és a jövőjét. De ez még hagyján, a gyerekem jövőjét is a kezükbe tettem. Önök, kedves Miniszterelnök úr, máris méltatlannak bizonyultak a bizalmamra. Nem enyhítő körülmény az sem, hogy a jelenlegi egyetlen komoly politikai ellenfele az utolsó porcikájáig elfogadhatatlan személy számomra. Rá nem szavaznék, akármit is ígér, de Önnek hittem. Kár volt. Önök kapkodnak, kedves Miniszterelnök úr és úgy tesznek, mintha az elmúlt négy évhez közük sem lenne, mintha most, frissiben kerültek volna kormányra és elvárják, hogy az ártatlanul széttárt kezük láttán, szemükben a szánakozás egyetértő párájával hitelesnek lássuk Önöket. Ha pedig nem, mégis, mit számít? Önök megkapták, amit akartak, nekünk, a "népnek" pedig már csak egy dolgunk maradt, végrehajtani, amit kitalálnak nekünk. Lenyeltük a békát a Bokros csomagnál. Nyeljük a Gyurcsánynál is. Három, hat, tíz év múlva milyen csomagot hoz nekünk a télapó?
Kedves Miniszterelnök úr, én, a kisember, nagyon köszönök mindent. Köszönöm, hogy a stabil keresetemből, fölhalmozott vagyonomból támogatni tudom a beteg anyám orvos és gyógyszerszükségletét, hogy taníttatni tudom a gyerekemet és hogy a jövővel biztosan kalkulálni tudó "nép"-ként nem kell rettegnem a holnaptól. Cserébe egy dolgot bizton ígérhetek. Önöknek, a legközelebbi választáskor nem lesz szükséges bíbelődniük a voksom összeszámlálásával. Tudom, nem nagy veszteség, hiszen én csak egy szürke pötty vagyok. Meg tán meg sem érem a következő választásokat. Ha esetleg mégis, addig majd kötelezővé teszik, hogy nekem és a hozzám hasonlóknak kétnaponta kötelező legyen átmenniük a piroson. Csak a mi érdekünkben. Hogy edződjünk. Önök pedig úgyis letagadják az egészet.

6 komment

Címkék: mondd a magadét

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr72167573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hazaffy · http://mondjonle.blog.hu 2007.09.17. 13:01:30

Sajnállak, Rókica, mint csalódott embert - de még jobban azokat, akik már annak idején meghallották a félrevert harang szavát, és most a hozzád hasonló naív lelkek miatt szívnak kőkeményen.

Na mindegy, 4-5 ciklus (ha egyáltalán megérjük) csak elég lesz nektek is az egyedfejlődésre... :-P

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2007.09.17. 14:25:17

Kedves Hazaffy! A félrevert harang szava esetleg Orbán szájából zengedez? Mert - bizonyára szelektíven olvastad, amit írtam - számomra ő végképp elfogadhatatlan. Egyszerűen NEM alternatíva.

Vérszegény Éjszakai Dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.09.17. 18:45:23

hehe. Az országnak két nagy problémája van. Orbán Ferenc és Gyurcsány Viktor. No, meg a hűséges követőik.

hazaffy · http://mondjonle.blog.hu 2007.09.17. 21:08:17

Kedves Rókica,

úgy tudtok csodálkozni, de úgy...
- Ha az volt a lényeg, hogy Orbánt mexivassuk, akkor örüljünk, hisz' nem ő lett a miniszterelnök - mégha kicsit kicsit sokba volt/lesz is a buli...

(Az OV-hoz való viszonyod inkább zsigerinek tűnik - majd mecáfolod, ha tudod és akarod.)

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2007.09.18. 06:47:33

Nem az volt a lényeg, "Ti" meg egyszerűen ezt nem értitek. Számomra Orbán a NINCS kategória. Nem szeretnék ezen vitatkozni, mert számomra épp olyan, mintha autistákat rugdosnék, hogy "térjenek már észre".
Én nem valami ellen szavaztam, hanem valamelyik mellett letettem a voksomat. Tavaly óta az egyik mellet sem fogom. Mindaddig nem teszem, amíg olyan nem akad majd, akire azt nem tudom mondani, igen, hiszek neked. Nevetni fogsz, de ez lehetne akár a fidesz is. Csak éppen ahhoz a mostani élcsapatot el kellene zavarniuk a francba (bár őszintén szólva pl. a kis Rogánon elgondolkodnék). Mint ahogy a balosoknak is. A második vonalasok között van barátom itt is, ott is. Mindkettőjüket tiszta szívből tisztelem - és ha ők állnának egymással szemben, hát akkor lennék bajban a választással. Igaz, nézetem szerint akkor nem is lenne hidegháború és az ország szekere sem kátyúról-kátyúra járna. Mindkettőjüknek megvan a mélységesen mély véleménye a mostani versenyt uralkodó párosról (legfőbbképpen saját haduráról). Mint ahogy nekem is. Mindkét vezírt egoista, hataloméhes kakadunak tartom. A Deákné, meg a vászna, akik úgy kellenek egymásnak, mint egy falat kenyér. A másik nélkül egyik sem tudna létezni, mert okafogyottá válna a mítoszkatedrális, amit maga köré épít.
Most pedig bocs, de nem kívánok tovább zsolozsmázni a semmiről.

hacsaturján 2007.09.18. 07:59:57

"Na mindegy, 4-5 ciklus (ha egyáltalán megérjük) csak elég lesz nektek is az egyedfejlődésre"

Az imént, másutt kommenteket olvasgattam az újra induló Mónika- meg Balázs
-sókkal kapcsolatban, hát mit mondjak, az "értelmiségi" kommentelők nem sokban különböznek egyedfejlődésileg kritikájuk tárgyától, amit mi sem illusztrál jobban, mint a "hazaffyasan" elkövetett szövegértési hiányosság, persze nehéz is úgy érzékelni, hogy az orrunkat közben más seggébe tartjuk, remélem a folyamatos tanügyi reformok előbb-utóbb megoldást nyújtanak erre a problémára is, vagy ha nem, hát kisnyúl.
Ami meg a Fletot illeti, hát leszarom. Úgyis, mint panelproli.
süti beállítások módosítása