HTML

Új rendszabály

A blog.hu úgy döntött, hogy innentől kezdve „Ebben a blogban csak belépett felhasználók kommentezhetnek”. Nos, nemcsak ebben a blogban, hanem az összesben, amit ők üzemeltetnek. Ez nem az én döntésem volt, nem tiltottam ki senkit, készen kaptam a szabályt. Sajnálom, mert így belterjessé vált a dolog, csak az itt blogolókkal szólhatunk egymáshoz. Állítólag biztonsági szempontokat vettek figyelembe. Persze, bárki, bármilyen néven és címen lehet felhasználó, regisztrálhat egy nicket (akár naponta másikat) és akkortól szabad a pálya. Csakhogy az emberek többsége nem szeret bíbelődni. Összegezve: én kérek elnézést!

akció-reakció

Címkék

Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

visszatekintés

2009.01.09. 12:28 rokica

Nekem fölösleges a statisztikáimból idézni, mert általában ezt a blogot az e helyütt rendszeresen megjelenő versek miatt keresik fel. Hála az égnek.

Fennállásom óta próbálom elkerülni a politikát – az ilyen jellegű hozzászólásokra sem próbálok reagálni – nem vagyok hajlandó gumicsontot csócsálni. Nagyon ritka azon alkalmak száma, amikor eldurran az agyam és teret engedek indulataim áradatának.

Ez persze, nemcsak a politikára vonatkozik ... maga a jólfésült élet ilyen, oszt annyi.
A dilidoki szerint asztalt kellene néha csapkodnom, földhöz vágni egy-két ripityára törhető holmit, ordítani, ha kell és időről-időre nem szégyellni, ha késztetésem van valakit pofán vágni. Sőt, ha több kettőnél, ezt művészien ki is kellene viteleznem. Megjegyzem, a bútorcsapkodástól fáj a csuklóm, poharat, tányért nem török, mert úgyis nekem kell összetakarítani, az ordibálástól egér költözik a torkomba, ám a megagyalandók listája már készül. :-)))

A nemek közötti kapcsolatokról sem érdekel, hogy az kinek, kivel, mikor, hol és hányszor válik igenekké, nem érdekel, melyik pasasé mekkora és milyen magasan tudja lepisilni vele a falat, elhúzni a hathúszas vonatot. Ugyanúgy teszek a frusztrált nőcikre is. Szerintem az ilyesmi kétemberes tornagyakorlat, meg is kívánom őrizni annak.

Így aztán igazán nem dicsekedhetek cifra keresőkifejezésekkel. Ez jó tendencia.
Boldog új évet!

Rékasy Ildikó: Öröktől és azóta

 

Öröktől és azóta
érzem, hogy létezem,
cél nélkül hull a porba
mégis az életem.

 

Bár volnék én a fecske,
ha új nyarat csinál,
magokat csipegetve
az Úr lábainál.

 

Bár lennék én a bánat,
mely mindig felderül,
ha fanyar italába
egy csöppnyi méz kerül.

 

Bár lehetnék a gyermek,
aki csodára vár,
s mélyén a rengetegnek
hiszi: hazatalál.

 

Azóta és örökre
fizetnék bármivel,
ha válhatnék a szóvá,
amely nem hangzik el.

(Megjegyzés: a fecske nem magokat eszik, hanem rovart. Ellenben nyarat sem csinál.)
 

19 komment

Címkék: vers mondd a magadét rékasy ildikó

A bejegyzés trackback címe:

https://rokica.blog.hu/api/trackback/id/tr82867204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.09. 17:10:16

Na jól van Rókica, látom feléledtél poraidból:)
/Komolyan aggódtam Érted, többx benéztem, míg végre rádkérdeztem, hogy na mi van már?/

Erről a szép, csadorfedte arcról eszembe jut egy dédelgetett posztálmom, istenúccse, egyszer megírom! Érdekes aspektsokat rejt a téma, majdnem, mint maga az a mindent takaró, fekete lepel...

Azért szerintem csapj az asztalra és billentyűzetre is, ha úgy érzed, feszít belülről bármi, nem mond hülyeséget az a dilidoki!:)
De sztem kiírni magadból, még mindig ócsobb megoldás, mint új tányérkészletet venni, nem ?:)

hacsaturján 2009.01.10. 07:46:30

én itten azért vagyok, kincsem, hogy összesöpörjem a romokat és alkalom adtán odatartsam a másik pofámat is a jóleső maflásnak, külön megrendelésre veszekedni is hajlandó vagyok, csak azt még tanulnom kéne egy kicsit, vagyis szeretlek.

Gecc 2009.01.10. 23:30:00

Utoljara a Romeo es Juliaban olvastam ilyen romantikus szavakat. :-D

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.11. 12:28:23

Gecc :)))))))

Rókica, én pl. tökre értékelem Herr Hacsa az vallomását, már csak a' kéne, hogy Te is!
Olyan szép lenne, ha igen....!
Szóval hadd tartsa csak oda a "másik pofáját is", de ha okos vagy, nem maflást adsz rá...

Hajrá Rókica, hajrá Hacsa!:)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.01.11. 19:01:10

Most írhatnám, hogy nincs is párja ennek a pasinak, de hála az égnek, van. Én vagyok az, szerencsére.
:-)

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.12. 08:09:08

Na így van ez jól Rókica...


Örülök Nektek!:)

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.01.12. 10:18:55

Drága Hölgyi, már öt éve gyötröm szegényt. Ha soha, senkié nem lenne rosszabb kapcsolat, mint a miénk, akkor elmondhatnánk, tényleg kitört a világbéke.

Gecc 2009.01.12. 12:58:51

Rokica

Ebben az esetben nem lenn miert kapmanyolni a szepsegkiralynoknek... igy nem lenne mi ferfi szemere a televiziloban. Idegesebbek lennenek, megszunne a vilagbeke. Tehat a vilagbeke egy fenntarthatalan allapot.
:-]

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.13. 23:13:53

E' mmán megin négyszögesítette a tojást !:DDDDDD
Gecckém, hát csak így sárba rántani szent gondolatokat!?:)))))))))

De hát azért valahol mondasz valamit...

Ha létezne is olyan, hogy "tökéletes", s ha mindenki és minden azzá válna hirtelen, dögunalmas lenne a világ:)
A "tökéletlenség" fokozatai viszont egyáltalán nem mellékesek. Itt van például ez a Gecc.....:DDDDDDD

Rókica, legalább kettőtök világának tökéletességét és örök békéjét kívánom!

Gecc 2009.01.14. 10:30:43

Holgyi

Ertsem ezalatt, hogy tokeletlen vagyok?
A toketlent konnyebben elfogadnam... bar ez maga utan vonja a tokeletlent is. Attol fugg milyen aspektusabol nezzuk a dolgokat.
:-]

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.01.14. 18:05:54

@Gecc: "... tokeletlen vagyok?"

Az nem baj, de afrikai, vagy európai?

Gecc 2009.01.15. 20:47:58

Az a baj, hogy engem senki nem vesz komolyan... es ez neha arra kesztet, hogy arra gondoljak, egyszer lehet tomeggyilkos leszek.
:-I

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.01.16. 15:31:53

Én nagyon komolyan veszlek! Annyira, hogy ha akarsz főpróbát a fentebb említett tevékenységed megkezdése előtt, csak szólj és Neked adom a listámat!

Egyébként pedig ne keseregj. Engem úgysem tudsz lekörözni. Képzeld el, pszichopapánál a még elviselhető 18 pontból nekem 34-et sikerült összegyűjtenem. No, erre varrj gombot! És aki ezután azt meri a szemembe vágni, hogy nem is vagyok hüje, azt keresztül harapom.

Gecc 2009.01.18. 21:21:05

Kiskanallal gyilkolok...
De csak mikor jobb kedvem van.

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.01.20. 08:27:02

Rókica, az egyik felem azt mondja..... :)))


Gecckém,

kiskanállal?
Nem lesz az túl macerás?:)))

Kricsa 2009.01.22. 19:31:12

@rokica: Millen tesztben?
Én is megcsinyánám, lehet felülmúllak :)
De sajnos télleg nem vagy hülye! TUDOM!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.01.23. 10:15:18

@Kricsa:
Majd ha megkattansz, akkor veled is íratnak. Egyébként semmi extra, ahogy ismerlek, Te is ott lennél a középmezőnyben. Másmeg akkor vered át a tesztelőt, amikor akarod. Ámde, akkor rögtön kiderül, hogy nem is vagy hüjje. Úgy marhaság az egész, ahogy van. Persze, ezért van ott a doki, aki olyan bújtatott kérdéseket tesz fel később, amiből - ha nem vagy résen - azonnal kiderül, hogy hazudtál-e a firkánál, avagy senem. Én most nem akartam hazudni, mert tényleg azt szeretném, ha segítenének. Kaptam is szép elemzést: feltűnően értelmes, rendezett, nem kalandozik el a figyelme, csak hát ...
No most én a "csak hát"-ért vagyok paciens.
Egyébként pedig tök jó, hogy ha bármit csinálsz, hivatkozhatsz rá, hogy neked papírod van róla: nem vagy százas.

Kricsa 2009.01.23. 18:42:31

Lehet tudni mikor kattantam meg? Mert nem egészen vagyok átlagos....
Mik a tünetek? Pl utálok TV-t nézni, a reklámoknál majdnem dühöngök, hogy ne nézzenek már ennyire....

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2009.01.26. 16:22:39

Pl., ha majd tök átlagosnak érzed magad és észre sem veszed, hogy van TV, meg vannak reklámok.
:-)
süti beállítások módosítása